کرونا حمایت از نخست وزیر جدید ژاپن را نزولی کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، براساس نظرسنجی جدید روزنامه نیکی، درصد تایید نخست وزیر ژاپن با پنج درصد کاهش به 58 درصد رسیده است چرا که بسیاری از ژاپنی ها از نحوه عملکرد وی در مدیریت پاندمی کرونا ناراضی هستند.

کرونا حمایت از نخست وزیر جدید ژاپن را نزولی کرد

به نقل از خبرگزاری رویترز، این کاهش حمایت ها از یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن به دنبال نقدها از تردید وی در تعلیق کمپین سفرهای داخلی در بحبوحه موج جدید شیوع ویروس کرونا صورت گرفت و به طور بالقوه شانس ادامه نخست وزیری اش بعد از پاییز سال آینده یعنی زمانی که دوره کنونی اش انتها می یابد را تهدید می نماید.

این در حالی است که درصد تایید سوگا در نظرسنجی قبلی که در اکتبر اجرا شده بود، 63 درصد بود.

براساس این نظرسنجی جدید، درصد شرکت نمایندگانی که برنامه های دولت برای مقابله با ویروس کرونا را تایید نمی نمایند با 13 درصد افزایش به 48 درصد رسید و از 44 درصدی که معتقدند عملکرد دولت در این زمینه خوب است، بالا زد.

در این نظرسنجی که 993 تن شرکت داشتند، 61 درصد با تصمیم دولت برای توقف موقت کمپین سفرهای داخلی موافقند در حالی که 25 درصد تاکید دارند که دولت باید اقدامات بیشتری انجام دهد.

اگرچه ژاپن در مقایسه با اروپا و آمریکا از شمار مبتلایان بسیار کمتری به ویروس کرونا برخوردار است اما همزمان با فرا رسیدن فصل سرما شمار مبتلایان به کووید 19 در حال افزایش است به طوری که ژاپن در هفته های اخیر شاهد رکوردی در تعداد موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا بود.

براساس گزارش تلویزیون ملی ژاپن ان اچ کی، روز شنبه شمار موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا به بالاترین میزان خود یعنی 2684 مورد رسید. تعداد قربانیان کووید 19 نیز به 2100 تن رسیده است.

دولت ژاپن در کوشش است تا ضمن کنترل پاندمی کرونا، اقتصاد لطمه خورده خود را نیز با یک کمپین مسافرتی داخلی که به صنعت گردشگری یاری می نماید، تقویت کند.

در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن، دولت این کشور هفته گذشته کمی از این کمپین گردشگری خود عقب نشینی کرد و دو شهر اوساکا و ساپورو را از لیست مقاصد سفری خارج کرد اما این برنامه را در شهر توکیو که بالاترین موارد ابتلا به ویروس کرونا را دارد، معلق نکرد. ، ایسنا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5719

به "کرونا حمایت از نخست وزیر جدید ژاپن را نزولی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا حمایت از نخست وزیر جدید ژاپن را نزولی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید