یخ ، راز زیبایی و جوانسازی ، گویی یخی (آیس رولر توپی)

به گزارش نوای پرنده پارسی، فروشگاه هانا مارکت فروشنده محصولات زیبایی و جوانسازی ، فروش آنلاین گویی یخی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت

یخ ، راز زیبایی و جوانسازی ، گویی یخی (آیس رولر توپی)

جوانسازی پوست و تناسب اندام با یخ یکی از روش هایی است که از سالهای دور توسط ملکه ها و زنان زیبا مورد استفاده قرار می گرفته است و تاثیر فوق العاده و باورنکردنی را به جای می گذاشته است. جوان سازی پوست و تناسب اندام با استفاده از چند تکه یخ! شاید به نظر عجیب باشد اما جالب است بدانید که ملکه روسیه اکاترینا ، هر روز صبح برای حفظ زیبایی و تازه کردن چهره خود روی صورت، گردن و پوستش را با کمک قطعه ای یخ مالش میداده و زیبایی و جوانی خود را اینگونه حفظ می کرده است این مقدمه کافیست تا نیاز دانستن فواید یخ برای پوست را که در این بخش از سلامت پوست و مو در نمناک به آن خواهیم پرداخت را احساس کنید.

برای زیبایی و جوانسازی پوستتان چقدر زمان صرف می کنید؟ جوان تر دیده شدن و جوان تر ماندن پوستتان چقدر برای شما حائز اهمیت است؟ از چه روش هایی برای زیبایی صورت تان و بخصوص حفظ شادابی و طراوت آن استفاده می کنید؟ فقط به آرایش کردن صورت اکتفا می کنید یا دنبال راهکار بهتری هستید که علاوه بر زیبایی به سلامت پوستتان هم کمک کند؟

روش های حفظ جوانی پوست :

اغلب بانوان و حتی مردان سعی می کنند با روش های کم تهاجمی و یا غیر تهاجمی به شرایط پوست خود رسیدگی کنند و جوانی و زیبایی آن را حفظ کنند، یا به اصطلاح پیری صورت و بروز چین و چروک ها را به تاخیر بیاندازند. درست است که نمی توان جلوی پیر شدن را گرفت اما می توان از پوست مراقبت کرد و در میانسالی و حتی پیری هم صورتی زیبا داشت.

درمارولر یا آیس رولر :

حتما اگر میکرونیدلینگ را تجربه نکرده باشید چیزهایی درباره تاثیر جوانسازی این فرآیند شنیده اید که می توان با استفاده از این روش پوست را به کلاژنسازی و در نهایت جوانتر ماندن تحریک کرد. اما همانطور که اطلاع دارید روش میکرونیدلینگ مقداری تهاجمی هم هست، چراکه دستگاه درمارولر حاوی سوزن هایی است که پوست را به صورت سطحی خراش داده که سبب تحریک آن به کلاژنسازی می شود.

خرید آیس رولر

درمارولر بد نیست و در خیلی از مواقع هم می تواند به زیبایی پوست و بهبود شرایط آن کمک کند. اما خب شاید برخی نخواهد حتی به صورت سطحی هم این درد را تحمل کنند. بنابراین روش درمانی و جوانسازی دیگری به آن ها توصیه می شود، یعنی استفاده از آیس رولر روشی پیشنهادی است.

اما آیس رولر چیست و چه فوایدی دارد؟ چقدر می تواند در جوانسازی پوست به ما کمک کند؟ آیس رولر چه مسائلی در پوست را می تواند برطرف کند؟ در این قسمت همراه ما باشید تا با بیشتر با این محصول بدون درد و کارآمد آشنا شوید و زیبایی و جوانی صورتتان حفظ کنید:

آیس رولر :

آیس رولر دستگاهی است که می تواند به درد و یا کوچکترین خراش به جوانی و حفظ زیبایی پوستتان کمک کند. اگر تحمل درد ناشی از دستگاه های جوانسازی تهاجمی را ندارید این دستگاه می تواند نتیجه ای فوق العاده روی پوستتان به همراه داشته باشد. درضمن می توانید از این دستگاه خودتان روی پوست استفاده کنید و حتی نیازی به مراجعه کلینیکی هم نیست. آیس رولر در دو نوع غلتکی و توپی قابل استفاده است و می تواند شادابی و طراوت را به پوستتان برگرداند و مسائل پوستی را به مرور ازبین ببرد.

کاربرد آیس رولر

کاربرد آیس رولر:

کاهش استرچ مارک:

یکی از مسائل پوستی و ناراحت کننده استرچ و ترک های پوستی است می توانید از آیس رولر برای کاهش استرچ ها و ترک های پوستی استفاده کنید و کشیدگی های پوست را کاهش دهید.

جلوگیری از بروز چین و چروک:

چین و چروک یکی از پدیده هایی است که دیر یا زود به سراغ همه می آید اما می توان با استفاده از آیس رولر به گونه ای پوست را لیفت و فریز کرد و سبب سفتی پوست و در نتیجه محو شدن چین و چروک های ریز شد.

جوش و سلولیت:

اگر روی صورتتان جوش های زیادی دارید می توانید با استفاده منظم از آیس رول و ماساژ صورت با این دستگاه جوش های صورت را کاهش دهید.

این دستگاه قابلیت کاهش دادن سلولیت های پوست را هم دارد، سلولیت های روی شکم و ران یکی از ضایعه های پوستی شایع هستند که هیچکس از دیدنشان راضی نمی شود، می توانید با ماساژ منظم پوست با آیس رولر این سلولیت ها را ازبین ببرید.

برطرف کردن پف و تیرگی زیر چشم:

دیگر مشکل در صورت که سبب می شود به میزان زیادی زیبایی صورت و پوست تحت الشعاع قرار گیرد، تیرگی و پف زیر چشم است. این پف و تیرگی می تواند ناشی از خستگی، استرس، حساسیت نسبت به نور آفتاب و حتی وراثتی باشد اما می تواند با استفاده از دستگاه آیس رولر تیرگی و پف های زیر چشمی را کاهش داد.

برطرف آسیب های سطحی پوست:

اسکارها و سوختگی های سطحی را نیز می توانید با استفاده از این دستگاه برطرف کنید. اگر مرتبا از آیس رول استفاده نمایید خیلی زود نتیجه شگفت انگیز آن را خواهید دید و محو شدن اسکار را روی پوستتان حس خواهید کرد.

روش استفاده از آیس رولر غلتکی:

ابتدا سری غلتک را از دسته جدا نمایید و داخل کیسه فریزر و یا کیسه مخصوص خود آیس رولر بگذارید.

سپس کیسه را داخل فریزر قرار دهید.

20 دقیقه بعد غلتک را از فریزر خارج کرده و روی دسته آیس رولر نصب نمایید.

سپس در جهات متفاوت روی پوست صورت و یا بدن ماساژ دهید.

فواید استفاده از آیس رولر توپی:

این محصول می تواند برای کسانی که منافذ پوستشان باز است بسیار کمک کننده باشد.

آکنه و جوش های پوستی را تخفیف می دهد.

استفاده مداوم از آن سبب روشن شدن پوست می شود.

گردش خون را در پوستتان افزایش می دهد.

رنگدانه های تیره را ازبین میبرد.

در هنگام بروز التهابات پوستی و سردرد می تواند بسیار موثر واقع شود.

سبب اکسیژن رسانی به تمام نواحی پوست می شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6809

به "یخ ، راز زیبایی و جوانسازی ، گویی یخی (آیس رولر توپی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ ، راز زیبایی و جوانسازی ، گویی یخی (آیس رولر توپی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید