یکسان سازی قرارداد دستیاران یحیی با مقیاس آقا کریم!

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از تغییر مدیریت باشگاه و حضور جعفر سمیعی در قامت مدیرعامل پرسپولیس جلسات خود برای افزایش مبلغ قرارداد خود و دستیارانش را با وی ادامه داد.

یکسان سازی قرارداد دستیاران یحیی با مقیاس آقا کریم!

سرمربی پرسپولیس خیلی زود توانست سمیعی را برای افزایش مبلغ قرارداد دستیاران خود متقاعد کند تا حمید مطهری دستیار اول او به همراه داود فنایی، مظاهر رحیم پور، مهرداد خانبان به باشگاه رفته و مبلغ قراردادهای فصل جاری خود را امضا نمایند.

مبالغی که با توجه به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در دوره قبلی لیگ برتر با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

یحیی گل محمدی در حالی خواهان آنالیز افزایش رقم دریافتی دستیاران خود طبق بندهای مندرج در قرارداد فصل جاری خود شده است که در بین آنها تنها کریم باقری مربی پنج سال گذشته این تیم مبلغی بیشتر از سایرین دریافت می کرد.

گل محمدی که خود نیز قراردادش افزایش قابل توجهی نسبت به فصل گذشته داشته است توانست مبلغ قرارداد دستیاران همیشگی خود را که چند سال متوالی است با آنها کار می نماید تا حدودی به رقم دریافتی کریم باقری از پرسپولیس نزدیک کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5640

به "یکسان سازی قرارداد دستیاران یحیی با مقیاس آقا کریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکسان سازی قرارداد دستیاران یحیی با مقیاس آقا کریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید