223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: 223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند.

223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، محسن حسن پور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در حاشیه بازدید معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بمناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان گفت: انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر زندانیان جرایم غیرعمد برخی از مجرمانی که بار اولشان است مرتکب جرم می شوند و در حوزه مواد مخدر نیستند را هم آزاد می کند و خیران شهرستان ری به طور میانگین برای آزادی هر زندانی در سال حال حدود 20 میلیون تومان کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: خیرین شهرستان ری در سال 99 با تامین پنج میلیارد و 993 میلیون تومان توانستند 223 زندانی جرایم غیرعمد شامل 52 زندانی زن و 171 زندانی مرد را آزاد کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز با کمک خیرین 37 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که از این تعداد 18 زندانی مرد و 19 زندانی زن بودند.

حسن پور گفت: هدف اصلی این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و جلوگیری از بزه ها و آسیب های اجتماعی است، تمامی بودجه انجمن حمایت از زندانیان توسط خیرین تامین می شود و این انجمن به هیچ عنوان از بودجه های دولتی استفاده نمی کند.

وی اظهار کرد: سال گذشته با تمامی مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری 420 میلیون تومان سبد کالا و 339 میلیون تومان کارت هدیه در میان 171 خانواده زندانیان تحت پوشش این انجمن توزیع کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در انتها گفت: علاوه بر آزادی زندانیان و تامین سبد کالا انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در حوزه های بهداشت و درمان، مشاوره و مددکاری و تامین اجاره مسکن نیز به خانواده های زندانیان کمک های شایانی می کند.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز حمایت از خانواده زندانیان، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری بصورت سرزده از انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات این انجمن در راستای آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده زندانیان قرار گرفت.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6936

به "223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید