اردیبهشت موسیقی ایران در شهریور

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد.

اردیبهشت موسیقی ایران در شهریور

در متن پیام علی ترابی آمده است:

شهریور، ماه خوبی است؛ هوا خنک‌تر می‌شود و مسافرت‌ها بیشتر. خانواده‌ها به تکاپوی آمادگی برای آغاز سال تحصیلی می‌افتند و دانش‌آموزان قدر روزهای باقی‌مانده از تعطیلات را بیشتر می‌دانند.

برای موسیقی اما شهریور عید است، اصلا انگار اردیبهشتِ موسیقی ایران است شهریور. شکوفه‌های رنگارنگ موسیقی ایران در این ماه رخ می‌نمایند و جامعه موسیقی ایران به نظاره هنرنمایی فرزندانِ تازه‌ پا به‌ عرصه‌ نهاده خود می‌نشیند. آسمان موسیقی پُر می‌شود از ستاره‌های درخشان و شاد.

جشنواره ملی موسیقی جوان پدیده‌ای است در میان خیل جشنواره‌های ریز و درشت، پر ادعا یا گمنام. جشنواره‌ای حرفه‌ای، بسیار منظم، بی‌ادعا و پرثمر. جشنواره‌ای که دبیری متخصص و اهل فضل دارد و مجریانی پرتلاش و با اخلاص. داورانی طراز اول و استقبالی بی‌نظیر. ضیافت موسیقی ایران.

از همه عزیزانی که در برپایی این جشنواره کوشیده‌اند سپاسگزارم و امیدوارم اعمال سلیقه‌های اداری و وسوسه‌های متداول مدیران فرهنگی هرگز آسیبی به شاکله حرفه‌ای و هنری این رخداد وارد نسازد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 62

به "اردیبهشت موسیقی ایران در شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردیبهشت موسیقی ایران در شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید