استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی از صبح سه شنبه به غرب مازندران سفر و از پروژه های پل لزربن، واحد تولیدی سفال سازی، کارخانه چای شریعت، آسفالت جاده روستای مهاجر آباد و پروژه راه دسترسی الموت - تنکابن بازدید کرد.

استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه ها و واحد های تولیدی تنکابن ، هدف از این بازدید را آنالیز موانع و مشکلات بر سر راه پروژه ها و ظرفیت های واحدهای تولیدی و صنعتی گفت.

وی بر همکاری و همگرایی بین دستگاههای اجرایی برای تسهیل در پیشبرد امور تاکید نمود و درباره پروژ ه های زیرساختی مانند سد ازارود تنکابن گفت: در برنامه ششم توسعه پروژه هایی که دارای منابع مالی فاینانس هستند در دستور کار قرار گرفته و پروژه هایی که منابع دولتی دارند نیز به ترتیب اولویت و به تناسب اجرایی خواهند گشت.

استاندار مازندران اضافه نمود: در استان مازندران به جهت توسعه پروژه های زیر ساختی بویژه آب و انرژی، آنها را در سند توسعه اقتصاد مقاومتی قرار دادیم تا بتوانیم با جذب بودجه از سایر منابع غیر دولتی، در ساخت آنها تسریع کنیم.

وی در حاشیه بازدید از کارخانه چای تنکابن هم، چای را محصولی کیفی و قابل اعتماددانست و گفت: صنعت چای ایران بسیار با ارزش بوده و ما در استان مازندران به همه دستگاههای اجرایی ابلاغ کردیم تا از چای ایرانی استفاده نمایند.

اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی بیان داشت : چای ایرانی محصولی ارگانیک و طبیعی بوده و مضرات چای خارجی را ندارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 71

به "استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید