اصفهانیان: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت و در نتیجه بازی با صنعت نفت تأثیر داشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد که داور دیدار تیم های صنعت نفت و پرسپولیس، در نتیجه بازی تأثیر گذاشته است.

اصفهانیان: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت و در نتیجه بازی با صنعت نفت تأثیر داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در حاشیه مراسم اختتامیه داوری فوتبال بانوان فیفا، گفت: این دوره از نظر دانش داوری و آمادگی جسمانی در سطح بالایی برای شرکت نمایندگان برگزار گردید. عابد مدرس فیفا آخرین تغییرات قوانین داوری را به حاضران در این کلاس 5 روزه آموزش داد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است داوران باید سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند. برهمین اساس مربیان آمادگی جسمانی را برای بانوان در نظر گرفته ایم تا آنها را زیر نظر بگیرند و گزارش نحوه تمرینات آنها را به کمیته داوران ارسال نمایند.

رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون اضافه کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از دبیرکل فدراسیون داشته باشم که در طول دوره در کلاس حضور داشتند و همچنین از خانم لیلا صوفی زاده که موجب دلگرمی حاضران در کلاس شد.

اصفهانیان درباره قضاوت های لیگ برتر در هفته پنجم اعلام کرد: ضمن احترام به نظر کارشناس داوری باید بگویم پس از بازبینی فیلم دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر و ارزیابی دقیق تمام صحنه های بازی، فقط در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد و در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، وگرنه بقیه دیدارها مشکل خاصی نداشت. در کمیته داوران در کوشش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 152

به "اصفهانیان: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت و در نتیجه بازی با صنعت نفت تأثیر داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت و در نتیجه بازی با صنعت نفت تأثیر داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید