بارش های رگباری و رعدوبرق در اردبیل، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط جوی پیش بینی گردیده طی 24 ساعت آینده در این استان، در خصوص بروز حوادث احتمالی هشدارهای لازم داده گردیده است.

بارش های رگباری و رعدوبرق در اردبیل، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی

فرهاد عبدالعلی پور توضیح داد: بارش رگباری باران توام با رعد وبرق در اکثر مناطق استان و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی طی 24 ساعت آینده پیش بینی گردیده و ضروری است شهروندان این استان برای پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی موارد توصیه گردیده را رعایت نمایند.

وی پرهیز از قرار دریافت در مسیر رودخانه ها و مناطق کوهستانی را از سوی شهروندان مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: با توجه به اینکه هنگام بارش های رگباری در عرض چند دقیقه سیل جاری می گردد، باید از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و کوهپایه ها خوداری گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همچنین برلزوم پرهیز از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و برپایی چادر در مناطق مرتفع به دلیل بارندگی های رگباری موقت توام با رعد و برق تاکید نمود.

وی ادامه داد: شهروندان باید با مشاهده سیلاب در مسیرهای عبوری از ورود با خودرو به درون سیلاب خوداری نمایند، چراکه به سبب گل آلود بودن عمق سیلاب ها معین نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 273

به "بارش های رگباری و رعدوبرق در اردبیل، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های رگباری و رعدوبرق در اردبیل، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید