بزرگترین مشکل کارگردان پارانوئید چه بود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، علی فرزانه پور کارگردان نمایش پارانوئید از مسائل خود بر سر راه اجرای این اثر نمایشی گفت.

بزرگترین مشکل کارگردان پارانوئید چه بود؟

علی فرزانه پور کارگردان نمایش پارانوئید، در مصاحبه با خبرنگار ، در مورد نمایشنامه این اثر نمایشی گفت: نمایشنامه از آقای مسعود ترابی است و به این دلیل که من با ایشان کار می کنم، یک بار آن را مطالعه کردم و خیلی خوشم آمد و تصمیم به اجرای آن گرفتم.

وی در مورد داستان این نمایش اعلام کرد: داستانِ این نمایش، داستان جوانی است که مشکل پارانوئید دارد و دچار مسائل عاطفی هم است، به همراه نانوشته هایی به شکل نمایشنامه در ذهن...

کارگردان نمایش پارانوئید با بیان اینکه از اوایل آذرماه تمرین را به صورت فشرده آغاز کردیم، در مورد نحوه انتخاب بازیگران اعلام کرد: نحوه انتخاب بازیگران هم با توجه به شناختی که از قبل نسبت به آن ها داشتیم بود؛ تماس گرفتیم و صحبت هایی در این زمینه انجام شد و به توافق رسیدیم.

فرزانه پور با اشاره به مسئله ای بزرگ که حین تمرین ها برایشان پیش آمد، گفت: بزرگترین مسئله ای که برایمان پیش آمد از دست دادن یکی از عزیزانمان در حین تمرین ها بود. ایشان بازیگر کار آقای محمد حسین آقائی بودند که واقعا بعد از او تمرین سخت بود، اما هر طور بود ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه اجرای این نمایش تمدید نخواهد شد، در مورد استقبال مخاطبان گفت: خدا را شکر استقبال خوب بوده و به امید خدا بهتر هم می گردد.

لازم به ذکر است این نمایش با بازی رضا زنده جاه، مونا رضایی، علی پیله ور، آذین فهیمی، میثم محب الهی، مریم بابایی، سعیده جمشیدی، امید اولیای و مهراد صوفی تا 21 بهمن در تماشاخانه ایران تماشا به روی صحنه می رود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 780

به "بزرگترین مشکل کارگردان پارانوئید چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مشکل کارگردان پارانوئید چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید