ترزا می: برگزیت را به تعویق نمی اندازیم، ادامه تبادل نظر با اروپا

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ترزا می نخست وزیر انگلیس هم اکنون درباره طرح اصلاح شده یا پلان بی خروج لندن از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت در حال سخنرانی در مجلس این کشور است.

ترزا می: برگزیت را به تعویق نمی اندازیم، ادامه تبادل نظر با اروپا

نخست وزیر انگلیس در سخنان خود در این باره گفت: وظیفه ما است که نتیجه همه پرسی اول درباره برگزیت را اجرایی کنیم؛ اگر به همه پرسی دوم بپردازیم، شکاف بزرگی در جامعه ما ایجاد خواهد شد.

ترزا می در این خصوص در مجلس کشورش گفت: به عقیده من اکثریتی در مجلس برای تصویب دومین همه پرسی برای خروج از اروپا وجود ندارد.

وی در ادامه اضافه کرد: برگزیت را به تعویق نینداخته و از اتحادیه اروپا می خواهیم تا درباره توافقی بهتر برای برگزیت با ما به مصاحبه بپردازد.

تاکنون وی جزییاتی را درباره پلان بی خود درباره برگزیت مطرح نکرده؛ اما نشست مجلس کماکان ادامه دارد.

این درحالی است که پس از رای منفی مجلس انگلیس به برگزیت و بروز بن بست سیاسی در این کشور قرار شد تا نخست وزیر طرح جدید موسوم به پلان بی را در نظر گرفته و اعلام کند.

لازم به ذکر است مجلس انگلیس در حال حاضر در مورد برگزیت دچار چند دستگی شده است. فراکسیون های مجلس هر یک از یک گزینه حمایت می نمایند، بعضی هوادار خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق هستند، تعدادی ایده رفراندوم دوم را مطرح می نمایند و بعضی نیز در پی توافق بر سر یک اتحاد گمرکی با اروپا هستند.

بر اساس توافق از پیش مقرر شده انگلیس باید تا انتها ماه مارس اتحادیه اروپا را ترک کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 741

به "ترزا می: برگزیت را به تعویق نمی اندازیم، ادامه تبادل نظر با اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزا می: برگزیت را به تعویق نمی اندازیم، ادامه تبادل نظر با اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید