ثبت 952 سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل، 920 هزار مسافر جابه جا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سیدفخرالدین هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های اردبیل اضافه کرد: طی سال گذشته هزار و 981 سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل انجام شد که با این تعداد پرواز 258 هزار مسافر جابه جا شد.

ثبت 952 سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل، 920 هزار مسافر جابه جا شد

وی تعداد پروازها و مسافران پنج ماهه اول سال 96 را حدود 951 سورتی پرواز با 123 هزار مسافر مطرح نمود و ادامه داد: در پنج ماهه اول امسال تعداد پروازها 952 و تعداد مسافران جابه جا گردیده 92 هزار نفر بوده است.

مدیرکل فرودگاه های استان با بیان اینکه مقایسه این دو زمان تعیین کاهش مسافران را طی امسال نشان می دهد، توضیح داد: این کاهش به دلیل اختصاص و استفاده شرکت های هوایی از هواپیماهای کم ظرفیت در مسیر اردبیل بوده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت های هوایی انجام هزار و 284 پرواز از فرودگاه اردبیل برای پنج ماهه اول سال یادآور شد: این تعداد 332 پرواز با پرازهای محقق گردیده فاصله دارد که دلیل این امر نیز لغو پروازها از سوی شرکت ها به دلیل محدودیت های موجود بوده است.

هاشمی تعداد پروازهای ابطال گردیده به دلیل شرایط جوی را طی پنج ماهه اول امسال 25 پرواز برشمرد و تاکید نمود که بیشتر این پروازها به دلیل بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل و فراهم نبودن شرایط مناسب برای فرود در باند دوم فرودگاه باطل گردیده است.

وی تعداد پروازهای ابطال گردیده مدت مشابه سال قبل را 11 پرواز بیان کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان در عین حال از جابه جایی بالغ بر 653 هزار تن بار و کالا از طریق ناوگان هوایی طی پنج ماهه ال امسال اطلاع داد و یادآور شد: از این میزان 320 هزار تن ورودی و 333 هزار تن خروجی بوده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 187

به "ثبت 952 سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل، 920 هزار مسافر جابه جا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 952 سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل، 920 هزار مسافر جابه جا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید