جزییات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات

به گزارش نوای پرنده پارسی، پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال 28 بهمن ماه جاری با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش، شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می گردد.

جزییات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات

به گزارش خبرنگاران، پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و کانون مطالعات فرهنگی بین رشته ای باشگاه دانشجویان و با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می گردد و در این مراسم پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.

مراکز علمی، پژوهشی، پژوهشگران و صاحب نظران عرصه پژوهش می توانند در پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال شرکت نمایند و پژوهشگران و صاحب نظران از مراکز علمی مختلف تا 15 دی ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند.

مطالعات دین، آیین ها و مناسک، ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین، مطالعات انتقادی فرهنگ، مطالعات هنری، سیاست گذاری فرهنگی، مطالعات رسانه، صنایع فرهنگی و رسانه ای، ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان، ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش و ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان 10 محور اصلی جشنواره فوق است و تمامی مراکز علمی و پژوهشی چنانچه پژوهشی در یکی از محورهای فراخوان داشته باشند که در فاصله زمانی 1395 تا 1397 انجام داده باشند می توانند یک نسخه از آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

آثار پژوهشی قابل ارسال در جشنواره فوق می تواند در قالب طرح پژوهشی، انتها نامه کارشناسی ارشد و دکتری و کتاب باشد. همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 647

به "جزییات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید