سرمربی ژاپن: بازیکنانم به خوبی مبارزه کردند و انسجام شان را نشان دادند، می دانستم بازی سختی برابر ترکمنستان داریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن به سختی کار تیمش در نخستین بازی خود در جام ملت های آسیا 2019 برابر ترکمنستان اذعان کرد.

سرمربی ژاپن: بازیکنانم به خوبی مبارزه کردند و انسجام شان را نشان دادند، می دانستم بازی سختی برابر ترکمنستان داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ژاپن عصر امروز (چهارشنبه) در نخستین بازی گروه F جام ملت های آسیا 2019 با نتیجه 3 بر 2 ترکمنستان را شکست داد.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پس از سرانجام این بازی گفت: بازی امروز ما برابر ترکمنستان نشان دهنده سختی جام ملت های آسیا 2019 است. ژاپن به سختی توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند. می دانستم بازی نخست برای ژاپن سخت خواهد بود و از این پیروزی احساس خوبی دارم. بازیکنان تیمم به خوبی مبارزه کردند و انسجام خود را نشان دادند. آنها بدون وقفه برنامه های تاکتیکی را اجرا کردند و پیروزی خوبی برای طرفداران مان در امارات و ژاپن به دست آوردیم.

وی سپس با اشاره به بازی بعدی ژاپن برابر عمان گفت: ما در حال بهبود و پیشرفت هستیم و برای این رقابت نیز آماده می شویم. ژاپن آماده بهترین بازی برابر عمان است و با تمام توان به میدان می رویم. می خواهیم علاوه بر پیشرفت فنی به پیروزی هم دست یابیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 694

به "سرمربی ژاپن: بازیکنانم به خوبی مبارزه کردند و انسجام شان را نشان دادند، می دانستم بازی سختی برابر ترکمنستان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ژاپن: بازیکنانم به خوبی مبارزه کردند و انسجام شان را نشان دادند، می دانستم بازی سختی برابر ترکمنستان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید