سمفونی شماره 5 در گالری ایده پارسی نواخته می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی سمفونی شماره 5 با آثاری از 5 هنرمند نقاش از 28 دی در گالری ایده پارس برپا می گردد. سمفونی شماره 5 رویکردی است آگاهانه به هنر و زندگی به گونه ای که هنرمند با تمام خصلت های وجودی و ذاتی خود اثر هنری را خلق کند.

سمفونی شماره 5 در گالری ایده پارسی نواخته می گردد

مونا و دینا حسینی جمع آوری این نمایشگاه و راهنمایی هنرمندان را برای دریافت مفاهیم و رویکردهای مورد نظرشان به عهده داشته اند، این رویکرد در بخشی از استیتمنت نمایشگاه اینگونه آورده شده است:

چیزی که به راستی در دنیای امروز ما محسوس است، فقدان آگاهی چه در عرصه هنر چه در زندگی هر روزمان است. اینکه خودمان را هنرمند می نامیم اما هنرمندانه زندگی نمی کنیم دغدغه نه چندان دیرینه ماست. نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان، موزیسین ها و ... زیادی می بینیم که خالی از آگاهی تنها عکس می گیرند، نقاشی می کشند یا می نوازند اما به مراتب مهارت هنر با آنچه ذات هنر می دانیم بسی غریب است.

از این رو بر آن شدیم تا با رویکردی آگاهانه نه تنها به هنر بلکه به زندگی، از روزنه شفاف دنیای هنر به جوهره ناب و منحصر به فرد هر شخص سمت و سویی دهیم، که حاصل فریم هایی ثابت اما ناپایداری به نام نقاشی است ... .

نمایشگاه سمفونی شماره 5 روز آدینه 28 دی ساعت 16 در گالری ایده پارسی افتتاح و تا روز 3 بهمن پذیرای علاقمندان خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 713

به "سمفونی شماره 5 در گالری ایده پارسی نواخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمفونی شماره 5 در گالری ایده پارسی نواخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید