صندوق احیا 2 بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، دو بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت.

صندوق احیا 2 بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، این صندوق در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی سوییت های جدیدالاحداث باغ پهلوانپور شهر مهریز و بنای تاریخی حجت آباد وزیر شهر اشکذر را به مزایده گذاشته شده اند.

بر این اساس متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت 10 روز از تاریخ نشر آگهی حداکثر تا انتها وقت اداری مورخ 1397/9/21 مهلت دارند اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان - عمارت مسعودیه - ساختمان صندوق احیا ارسال نمایند.

همچنین متقاضیان می توانند با تلفن 33992016-021 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی صندوق احیا و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات دریافت مراجعه نمایند. متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده می بایست نماینده خود را کتباً به دبیرخانه مذکور معرفی نمایند.

شرکت نمایندگان در مزایده باید ظرف مدت 10 روز از تاریخ انتها مهلت دریافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 1397/10/5 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه کرده و رسید دریافت نمایند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ 1397/10/9 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت تاریخی مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود .

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ 1397/10/16 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی: هران، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت تاریخی مسعودیه، ساختمان صندوق احیا می باشد.

آگهی رسمی این مزایده های امروز و فردا در روزنامه توریسم و همشهری انتشار یافته و خواهد یافت، همچنین متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را به وسیله سایت chre.ir دریافت نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 533

به "صندوق احیا 2 بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق احیا 2 بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید