فریزر هوشمندی که یخچال می گردد ، قابلیت اتصال به موبایل کاربر ، دارای وای فای داخلی

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت هایر از جدیدترین فریزر هوشمند خود در جریان نمایشگاه فناوری IFA 2018 رونمایی کرد. فریزر هوشمندی که همزمان یخچال است.

فریزر هوشمندی که یخچال می گردد ، قابلیت اتصال به موبایل کاربر ، دارای وای فای داخلی

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت چندملیتی هایر که از مدت ها پیش در کوشش است صندلی خود را در بازار اروپا تثبیت کند، در نمایشگاه سال جاری تازه های دنیای فناوری، یک محصول ویژه را معرفی نموده است.

این فراوری نماینده چینی در نمایشگاه سال جاری برلین، از یک یخچال/فریزر جدید هوشمند رونمایی کرد که بر اساس دلخواه کاربر می تواند از فریزر به سخچالبب و برعکس تبدیل گردد.

این یخچال/ فریزر با برنامه هوشمند و از طریق موبایل نیز قابل کنترل است. درواقع این یخچال/فریزر هوشمند دارای وای فای داخلی است و با برنامه ای موسوم به Haiers U + کار می نماید. خوشبختانه کاربران از طریق سیستم عامل های اندروید و iOS قادر به برقراری ارتباط با این یخچال/فریز هوشمندند/ این محصول به والدین هشدار می دهد که بچه ها بیش از حد خوراکی برداشته اند، در یخچال را باز گذاشته اند یا حتی غذا نخورده اند.

این محصول نه تنها یک پدیده بی نظیر در صنعت لوازم خانگی است، بلکه برای افرادی مناسب است که به انجام تمامی امور خانه از طریق گوشی های هوشمند عادت دارند.

کاربران می توانند کل فریزر را به حالت یخچال تغییر دهند و از آن برای ذخیره مواد غذایی تازه خود به جای غذاهای منجمد خود استفاده نمایند.

هایر پیش از این در ایالات متحده یخچالهای متعددی فروخته است، اما انتظار دارد فروش خود را به اروپا تعمیم دهد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 195

به "فریزر هوشمندی که یخچال می گردد ، قابلیت اتصال به موبایل کاربر ، دارای وای فای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریزر هوشمندی که یخچال می گردد ، قابلیت اتصال به موبایل کاربر ، دارای وای فای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید