فوتبال دنیا، ثبت رکوردی خاص از ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال جهان- ایکر کاسیاس با بازی برای پورتو در دیدار مقابل شالکه، رکورد خاصی را از خود در لیگ قهرمانان برجای گذاشت.

فوتبال دنیا، ثبت رکوردی خاص از ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال شالکه و پورتو در حالی شب گذشته (سه شنبه) در اولین بازی خود از گروه D لیگ قهرمانان اروپا تن به تساوی یک - یک مقابل هم در آلمان دادند که ایکر کاسیاس با قرار دریافت در ترکیب اصلی پورتو رکوردی خاص از خود برجای گذاشت.

ایکر کاسیاس 37 ساله اکنون تنها بازیکنی است که در 20 فصل لیگ قهرمانان حضور داشته و بازی نموده است. دروازه بان پیشین رئال مادرید پیش از این با رایان گیگز بازیکن پیشین منچستریونایتد این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشت، کسی که 19 فصل سابقه بازی در لیگ قهرمانان را دارد. پل اسکولز هافبک پیشین شیاطین سرخ نیز با 17 فصل حضور در لیگ قهرمانان در رده سوم این رده بندی است.

کاسیاس 16 فصل سابقه حضور در لیگ قهرمانان را با رئال مادرید دارد و اکنون چهارمین فصل حضورش با پورتوی پرتغال در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا را تجربه می نماید. او در فصل های 2000-1999، 02-2001 و 14-2013 سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان با کهکشانی ها را نیز در کارنامه اش دارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 264

به "فوتبال دنیا، ثبت رکوردی خاص از ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ثبت رکوردی خاص از ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید