قطع برق تمام پمپاژه های آب در حریم زاینده رود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، حمید علاقمندان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ای با مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: در ابتدا تمام پمپاژهای آب در حریم زاینده رود شناسایی، قدرت پمپاژ سنجیده و آدرس یابی شد و سپس اقدام به قطع آن کردیم.

قطع برق تمام پمپاژه های آب در حریم زاینده رود

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق یکی از دستگاه های دارای مسئولیت در جهت تامین آب شرب به اصفهان بزرگ بود و خوشحالیم که به تمام تعهدات خود در این عرصه صددرصد عمل نموده ایم، ادامه داد: شورای حفاظت منابع آب استان اصفهان در سه دوره زمانی به اجرا درآمد و شرکت توزیع برق استان مطابق با این زمان بندی اقدام به قطع برق پمپاژهای آب در حریم بستر زاینده رود کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه دوره اول این طرح از 11 خرداد تا هفت مردادماه، دوره دوم از 18 مرداد تا 25 مردادماه و دوره سوم از 28 مرداد تا 30 مهرماه به اجرا گذاشت شد، گفت: قطع برق پمپاژها را در محدوده لنجان، باغ بهادران و شهرستان چادگان داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه علی رغم بسیاری از مسائلی که در مسیر قطع برق پمپاژهای آب در حریم زاینده رود وجود داشت اما با هماهنگی و یکدستگی که بین استانداری، فرمانداری ها و دهیاری ها و شورای روستاها و برق و حمایت شرکت آب منطقه ای داشتیم، به خوبی توانستیم آن را اجرایی کنیم.

علاقمندان گفت: اگر بتوانیم هماهنگی را بیشتر کنیم بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت جلب اعتماد مردم در آینده، احتیاج به این میزان فشار نیست و مخالفتی با اجرای طرح های آبرسانی صورت نمی گیرد و با هزینه کمتری می توانیم اقدام به تامین آب شرب کنیم.

فرماندار لنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید موضوعات اجتماعی را حل کنیم، اضافه کرد: اگر بخواهیم با پاورپونت مسائل را رصد کنیم واقعا نباید انتظار نتیجه مطلوب و حل مشکل را داشته باشیم.

اجرای طرح های بزرگ آبی تنها در سایه اعتماد مردم امکانپذیر است

صفرخان لود با اشاره به اینکه بستر انتقال آب به صورت خط لوله در لنجان امکانپذیر نبود، اضافه کرد: اگر می خواهیم کشاورزان و باغداران همراهی نمایند و در مدیریت درست آب به ما یاری نمایند باید بستر اجتماعی آن را فراهم سازیم.

وی بیان داشت: به منظور رساندن آب و مدیریت آب در لنجان برای بستن هر بند آب با ریش سفیدان و اعضای شورا و دهیاران جلسات متعددی نزدیک به 20 ساعت برگزار می کردیم تا بتوانیم یک بند را ببندیم و برای هر بند این چالش را داشتیم.

فرماندار لنجان گفت: در صورتی که این بستر اجتماعی و اعتمادسازی بین دولت و مردم شکل بگیرد به راحتی می توانیم با مشارکت خود مردم، کشاورزان و دیگر اصناف استارت طرح های بزرگ را بزنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 418

به "قطع برق تمام پمپاژه های آب در حریم زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع برق تمام پمپاژه های آب در حریم زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید