پرسپولیس از شکست پیروزی ساخت، غافلگیری پیکان در 3 دقیقه!

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز در دیدار معوقه خود در هفته نهم لیگ برتر میزبان پیکان بود که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید. شاهین ثاقبی (42) برای پیکان و کمال کامیابی نیا (77) و علی علیپور (80) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس از شکست پیروزی ساخت، غافلگیری پیکان در 3 دقیقه!

در شرایطی که پرسپولیس چند بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و مصدومیت در اختیار نداشت، برانکو تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، آدام همتی (60 - سعید حسین پور)، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه (93 - محمد امین اسدی)، گادوین منشا و علی علیپور (95 - احسان علوان زاده) وارد زمین کرد.

از این مسابقه فقط حدود 15 هزار طرفدار استقبال کردند. نیمه اول این مسابقه جذابیت چندانی نداشت و به جز دو، سه موقعیت نصفه و نیمه، دو تیم فرصتی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. در نهایت این شاهین ثاقبی بود که در دقیقه 42 روی اشتباه شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه ضربه ای به سمت دروازه پرسپولیس زد و این توپ به گل پیکان تبدیل شد.

در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران نتیجه کوشش کرد و کنترل بازی را بیشتر در اختیار گرفت. اولین تعویض پرسپولیس، بیرون آمدن آدام همتی از زمین و حضور سعید حسین پور به جای وی در دقیقه 60 بود. با این تعویض، محسن ربیع خواه به دفاع راست رفت و سیامک نعمتی از این پُست به جلو رفت تا به حملات بیشتر سرخپوشان یاری کند.

این تاکتیک برانکو باعث شد تا فشار پرسپولیس برای جبران نتیجه بیشتر گردد و گردش توپ بیشتر در زمین پیکان باشد. حملات شاگردان برانکو انتها در دقیقه 77 جواب داد و کمال کامیابی نیا با یک ضربه سر، ارسال امید عالیشاه را به گل تساوی تبدیل کرد.

در شرایطی که پیکانی ها هنوز در فضای دریافت گل تساوی بودند، علی علیپور در دقیقه 80 شوتی به سمت دروازه حریف زد. وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان در مهار توپ اشتباه کرد و گل دوم سرخپوشان به ثمر رسید تا یکباره ورق به نفع پرسپولیس برگردد.

پیکان بعد از این غافلگیری در دقایق پایانی در کوشش برای جبران نتیجه بر آمد. حتی محمد قاضی مهاجم پیکان با یک ضربه سر تا آستانه بازکردن دروازه پرسپولیس پیش رفت ولی رادوشوویچ توپ را روی خط چارچوب مهار کرد و در نهایت مسابقه با نتیجه 2 بر یک تمام شد.

با این نتیجه، پرسپولیس 20 امتیازی شد و بعد از پدیده، سپاهان و تراکتورسازی در رده چهارم نهاده شد. پرسپولیس دو بازی معوقه دیگر هم در لیگ برتر دارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 512

به "پرسپولیس از شکست پیروزی ساخت، غافلگیری پیکان در 3 دقیقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از شکست پیروزی ساخت، غافلگیری پیکان در 3 دقیقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید