چمنیان: عملکردمان در تیم ملی نوجوانان بد نبود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم ملی نوجوانان می گوید عملکرد او و دستیارانش در تیم ملی خوب بوده است.

چمنیان: عملکردمان در تیم ملی نوجوانان بد نبود

عباس چمنیان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور همه اعضا جهت آنالیز عملکرد تیم ملی نوجوانان در یک سال اخیر برگزار گردید، گفت: در این جلسه دو ساعتی گزارشی از عملکرد تیم ملی نوجوانان از رقابت های مقدماتی تا نهایی ارائه شد. روند استعدادیابی، شرایط اردوها و محتوای عملکرد تیم ملی آنالیز شد. سه بازی اخیر تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز تشریح و تحلیل شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اعلام نمود: عملکرد تیم و کادرفنی در یک سال گذشته بد نبود. دوستان هم نقطه نظراتی داشتند که مطرح کردند. به طور کلی دیدگاه اعضای کمیته فنی مثبت بود. در رده پایه مسیر طی شده تا آماد سازی تیم اهمیت زیادی دارد و برای کادرفنی، بازیکنان و مدیریت بسیار مفید است و می توانند درس بگیرند.

او درباره آینده تیم ملی نوجوانان و خودش در این فدراسیون گفت: این جلسه صرفا درباره ارزیابی عملکرد تیم ملی بود و درباره آینده صحبتی نشد. با این وجود تاج و ساکت تاکید زیادی بر آماده سازی تیم های ملی دارند. سال آینده هر دو تیم باید در مسابقات مقدماتی شرکت نمایند.

چمنیان یادآور شد: تحلیل فدراسیون و کمیته فنی احساسی نیست و بر اساس منطق و عملکرد است. به همین دلیل آقای ساکت به عنوان دبیرکل و محصص به عنوان رئیس کمیته فنی تحلیل های خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اعلام نمود: مسلم است که ما با تمام وجود کار کردیم وعملکردمان هم بد نبود.

وی با اشاره به حضور 152 بازیکن در پروسه آماده سازی تیم ملی نوجوانان گفت: یک گنجینه بزرگ از بازیکنان مستعد در اختیار فوتبال ایران است که با سرمایه و هزینه فدراسیون فوتبال آماده شده است. 50 نفر از بازیکنان بیش از دیگران در تمرینات بودند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 389

به "چمنیان: عملکردمان در تیم ملی نوجوانان بد نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: عملکردمان در تیم ملی نوجوانان بد نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید