آشنایی با کارگردانان جشنواره سی و هفتمآزیتا موگویی

به گزارش نوای پرنده پارسی، فعالیت در سینما را از دهه شصت آغاز کرد و در ابتدا به عنوان منشی صحنه در فیلم های سینمایی به فعالیت می پرداخت.

آشنایی با کارگردانان جشنواره سی و هفتمآزیتا موگویی

به گزارش انتخاب،آزیتا موگویی متولد اول آذر 1348 سالها به عنوان مجری طرح، برنامه ریز، مدیر تولید در پشت دوربین فیلم های سینمایی کار می کرد و قدم به قدم در این حوزه پیشرفت کرد به عنوان کارگردان و تهیه کننده سینما رسید.

موگویی که نزدیک به سی سال به تولید بیست فیلم سینمایی کمک کرد، با آغاز دهه نود و پس از مدیریت تولید فرزند چهارم اولین فیلمش را در سال 92 جلوی دوربین برد و توانست با تراژدی اکران نسبتا موفقی را هم تجربه کند.

موگویی پس از اولین فیلمش فعالیت در عرصه تولید را رها نکرد و مدیریت ساخت دو فیلم دیگر را بر عهده گرفت تا اینکه امسال دومین فیلمش را کارگردانی کرد. او ایده اصلی را اواخر تابستان امسال جلوی دوربین برد و بازیگران سرشناسی در آن ایفای نقش کردند.

.

از جمله بازیگران فیلم جدید موگویی می توان به بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی و مهرداد صدیقیان اشاره کرد. این کارگردان برای فیلمبرداری ایده اصلی به کشورهای قبرس، اسپانیا و کانادا سفر کرد.

دومین فیلم موگویی در بخش مسابقه جشنواره امسال به نمایش درخواهد آمد و از جمله فیلم های پربازیگر جشنواره سی و هفتم به حساب می آید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3035

به "آشنایی با کارگردانان جشنواره سی و هفتمآزیتا موگویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کارگردانان جشنواره سی و هفتمآزیتا موگویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید