شروع مرحله نخست ساخت یک مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی در شاهرود

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود گفت: مرحله نخست ساخت مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی دشت بهشت صبا در شاهرود شروع شد.

شروع مرحله نخست ساخت یک مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی در شاهرود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی روز چهارشنبه 19 شهریور ماه 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: این مجتمع دارای برندهای معروف غذایی، سوئیت های اقامتی، فروشگاه صنایع دستی، صندلی سوخت و دیگر امکانات مورد احتیاج مسافران و گردشگران است.

او گفت: این مجتمع در زمینی به وسعت 12 هکتار در محور تهران - مشهد، ورودی شهر شاهرود ساخته می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود با اشاره به اینکه مرحله نخست اجرای این پروژه در سطح سه هکتار انجام می گردد، بیان نمود: سرمایه گذاران این مجتمع نمونه های موفقی از جمله مهتاب و مهر و ماه را در جاده قم -تهران اجرا نموده اند.

او اضافه نمود: با ساخت و راه اندازی این مجتمع که با سرمایه گذاری بیش از 1500 میلیارد ریال در حال اجرا است، زمینه اشتغال بیش از 500 نفر فراهم می گردد.

حسنی گفت: این پروژه تفریحی، اقامتی، فرهنگی و گردشگری، بزرگترین طرح سرمایه گذاری گردشگری شهرستان شاهرود است که از سال 1393 تا به امروز متوقف بوده و با پیگیری های مستمر اداره کل استان، فرمانداری و دستگاه های اجرایی مرتبط شهرستان شاهرود و تشویق سرمایه گذاران، شرایط شروع پروژه فراهم شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5102

به "شروع مرحله نخست ساخت یک مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی در شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله نخست ساخت یک مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی در شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید