آنچلوتی بهترین گزینه برای رئال بود، او می داند چگونه تیمش را مدیریت کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پرداخت.

آنچلوتی بهترین گزینه برای رئال بود، او می داند چگونه تیمش را مدیریت کند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید در تاریخ 26 ژوئن 2013 (5 تیر 1392) کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب کرد. انتخاب کارلو آنچلوتی در حالی صورت گرفت که وی در فصل 13-2012 پاری سن ژرمن را قهرمان لوشامپیونه فرانسه نموده بود.

جان لوکا ویالی به روزنامه اسپانیایی آس گفت: آنچلوتی قطعا مربی بزرگی است که تجربه زیادی در امر مربیگری دارد. او می داند که چگونه تیم و بازیکنانش را مدیریت کند و انگیزه لازم را در بازیکنان خود به وجود بیاورد. به همان دلایلی که گفتم او بهترین گزینه ای بوده که رئال می توانست به خدمت بگیرد. کهکشانی ها احتیاج دارند که بازی خوبی انجام دهند و پیروز شوند و کارلو می داند که چگونه این روحیه را در شاگردانش به وجود بیاورد.

ویالی 48 ساله که در کنار آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا سابقه بازی دارد معتقد است سبک کاری این مربی ایتالیایی نسبت به سبک مربیگری مورینیو کاملا متفاوت است. وی اضافه نمود: بله، کارلتو شخصیتی متفاوت دارد. رئال با حضور آنچلوتی دوره جدیدی را تجربه خواهد نمود و باید دوره ای که با ژوزه داشته را فراموش کند. فکر می کنم کارلتو بتواند بار دیگر رضایت مندی و خوشحالی را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند.

رئالی ها در فصل 13-2012 پس از بارسلونا در رقابت های لالیگا به مقام دومی رسیدند و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بورسیا دورتموند حذف شدند. کهکشانی ها در فینال کوپا دل ری اسپانیا نیز مغلوب اتلتیکومادرید شدند تا ناکامی این تیم در فصل گذشته تکمیل گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2248

به "آنچلوتی بهترین گزینه برای رئال بود، او می داند چگونه تیمش را مدیریت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی بهترین گزینه برای رئال بود، او می داند چگونه تیمش را مدیریت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید