اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار برای پایاب خدافرین و راه آهن

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای تکمیل پروژه بزرگ پایاب سد خداآفرین و همچنین راه آهن اردبیل - میانه یک هزار میلیارد تومان منابع پرداخت خواهد شد.

اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار برای پایاب خدافرین و راه آهن

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در جریان سفر به اردبیل اظهار کرد: در سفر نیم روزه به این استان از 2 پروژه بسیار مهم و زیربنایی در استان اردبیل در حوزه آب و خاک و حمل و نقل ریلی بازدید کردیم.

وی با اشاره به پروژه آبیاری مزارع شمال استان به وسیله پایاب سد خداآفرین اعلام کرد: مراحل مختلف انتقال آب از این سد مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد و قرار شد برای تکمیل بخش های نیمه تمام با کوشش پیمانکاران و پرداخت منابع مورد احتیاج اقدامی سریع و عاجل انجام گردد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 2 هزار و 600 میلیارد تومان منابع برای تکمیل این پروژه بزرگ حوزه آب و خاک اطلاع داد و گفت: 500 میلیارد تومان به عنوان مطالبه پیمانکاران قرار شد ظرف هفته های آینده به وسیله سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد.

راه آهن اردبیل پارس آباد اجرایی خواهد شد

نوبخت پروژه زیربنایی راه آهن اردبیل - میانه را نیز یادآور شد و بیان نمود: خط ریلی اردبیل مراحل انتهای را سپری می نماید و قرار است در ماه های آینده این پروژه مهم استان اردبیل به بهره برداری برسد.

وی به مصوبه سفر قبلی خود برای تأمین اعتبار مورد احتیاج راه آهن اردبیل اشاره و توضیح داد: 660 میلیارد تومان منابع برای این پروژه پرداخت شد تا راه آهن اردبیل - میانه که از خطوط ریلی بسیار صعب العبور است تکمیل و آماده بهره برداری گردد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر امروز نیز مقرر شد تا 500 میلیارد تومان منابع مورد احتیاج به عنوان مطالبه پیمانکاران پرداخت گردد که امیدواریم تا انتها دولت دوازدهم شاهد پرداخت این میزان اعتبار و تکمیل و افتتاح راه آهن اردبیل - میانه باشیم.

نوبخت اضافه نمود: ما بدون محدودیت اعتبار راه آهن اردبیل را طبق قولی که قبلاً دادیم به این پروژه زیربنایی پرداخت کردیم تا شرمسار اهالی غیور و غیرتمند اردبیل نباشیم.

وی ضرورت ادامه این خط ریلی را تا مناطق مرزی پارس آباد برای اتصال به جمهوری آذربایجان یادآور شد و بیان نمود: با اصلاحی که در قانون بودجه انجام شد راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز مصوب شده که بعد از تکمیل مطالعات از سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6976

به "اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار برای پایاب خدافرین و راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار برای پایاب خدافرین و راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید