استراماچونی: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما شاید اتفاقی دیگر افتاد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید عجله ای برای انتخاب تیم بعدی اش به منظور بازگشت به عرصه مربیگری ندارد.

استراماچونی: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما شاید اتفاقی دیگر افتاد

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی که گفته می گردد پیشنهادهایی از الغرافه قطر و کانگژو چین (تیمی که افشین قطبی راهنماییش را برعهده دارد) دریافت نموده و حالا شایعه جانشینی اش به جای لوکا گوتی در اودینزه در انتها فصل جاری مطرح است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: چندین پیشنهاد خیلی خوب و مهم وجود دارد اما آنها ازجاهای خیلی دور هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد. شاید اتفاقی دیگر بیفتد.

سرمربی پیشین استقلال همچنین درباره تیم تحت راهنمایی استفانو پیولی گفت: اگر از اینتر فاکتور بگیریم، میلان بهترین عملکرد را در بین دیگر تیم های سری A داشته است. پیولی کاری فوق العاده انجام داد. بهترین چیزی که در میلان می توان دیدن یکدلی و وحدت است که چندین سال بود دیده نمی شد. این اولین گام برای بازگشت به اوج است. پیولی کارش را هم در زمین و هم در بیرون از زمین عالی انجام داده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6896

به "استراماچونی: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما شاید اتفاقی دیگر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما شاید اتفاقی دیگر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید