اظهارات دروازه بان ملوان از ثبت قرارداد غیرواقعی، پرداخت دلار به بعضی بازیکنان و چک سرقتی که به او داده شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، آرمان شهدادنژاد، دروازه بان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از چکی صحبت کرد که به او داده شده و حالا گفته می گردد سرقتی است.

اظهارات دروازه بان ملوان از ثبت قرارداد غیرواقعی، پرداخت دلار به بعضی بازیکنان و چک سرقتی که به او داده شد

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته بود که در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندر انزلی - آرمان گهر سیرجان که به نشستی پرحاشیه هم تبدیل شد، آرمان شهدادنژاد دروازه بان ملوان از چکی صحبت کرد که توسط مدیران باشگاه به او داده شده و حالا سرقتی از آب درآمده است.

قرارداد بازیکنان را به مبلغ 10 میلیون تومان در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت کردند

شهدادنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این خصوص گفت: میرآبی به عنوان مالک باشگاه و یکی از معاونان یا دوستان او به نام مبین درخشان، این چک را پس از دیدار با سرخپوشان پاکدشت به من دادند که علی لطیفی هم شاهد بود. مبلغ این چک 25 میلیون تومان و تاریخ آن 20 شهریور بود که این مبلغ از قبل در چک نوشته شده بود. مدیران باشگاه گفتند که به خاطر بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی، همه بازیکنان قراردادی به مبلغ 10 میلیون تومان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ثبت نمایند و اعضای تیم با رقمی بالاتر به عنوان قرارداد داخلی امضا نمایند.

صادرنماینده چک گفت که این دسته چک دزدیده شده است

وی ادامه داد: ما برای ادامه تمرینات به انزلی رفته بودیم، اما به خاطر خط خوردگی چکی که گرفته بودم، به همراه یکی از بازیکنان به شعبه بانک چک صادر شده در انزلی رفتیم تا ببینیم این چک مشکل دارد یا خیر. یکی از کارمندان بانک گفت که مالک چک باید آن را پشت نویسی کند. شماره تلفن صاحب چک به نام سجاد رنجبر را به من دادند که خود را معرفی کردم، اما او مرا نشناخت و گفت که این دسته چک در تاریخ 14 مرداد دزدیده شده است. من تصویر چک را برای صاحب چک ارسال کردم که گفت من امضای دیگری دارم!

صاحب چک گفت 42 برگ دسته چک مفقود شده است!

دروازه بان ملوان با بیان اینکه این موضوع را به اطلاع لطیفی رساند و در نشست خبری حاضر شد، گفت: صبح بازی با آرمان گهر از نیروی انتظامی شهریار با من تماس گرفتند و از من پرسیدند چگونه این چک را گرفتم. من تمام توضیحات لازم را ارائه کردم. حالا منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. جالب است که میرآبی صراحتاً گفته است چک مسئله ای ندارد، اما بانک انزلی گفت که چک مشکل دارد و دزدیده شده است! حتی رنجبر گفت ما یکی از دزدها را گرفتیم و حتی دسته چک را پیدا نموده ایم، اما 42 برگ آن مفقود شده است!

شرایط تیم افتضاح است

شهدادنژاد درباه شرایط بد تیم ملوان بندر انزلی گفت: شرایط تیم افتضاح است. علی امیری بازیکن تیم ما که به آرمان گهر گل زد، شب بازی به جمع ما اضافه شد و یک جلسه هم با تیم تمرین ننموده بود. او فقط در رختکن لباس پوشید و وارد زمین شد. چون به دلیل مشکل ثبت قرارداد بازیکنان، 18 بازیکن برای تکمیل فهرست تیم نداشتیم و لطیفی مجبور شد نام امیری را به لیست تیم اضافه کند.

پس از اینکه گفتند چک سرقتی است، تا صبح نخوابیدم

وی اضافه نمود: در اردوی باشگاه لباس هتلی درست و حسابی نداریم و شرایط ایاب و ذهاب تیم هم مناسب نیست. دو هفته پیش به ایفمارک رفتیم که مسئولان ایفمارک به پزشکان گفتند تا باشگاه ملوان پولی پرداخت ننموده است، از بازیکنان تست نگیرید. ما با این مسائل دست و پنجه نرم می کنیم. من به عنوان فوتبالیست آمدم تا فوتبال بازی کنم، اما بعد از اینکه گفتند چکی که داده اند سرقتی است، تا صبح نخوابیدم.

گفتند مطمئن باش چک مسئله ای ندارد

دروازه بان ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تفاوت نام صادرنماینده چک با صاحب چک گفت: سؤال کردم که چرا چک به نام فرد دیگری است، اما گفتند مطمئن باش چک مسئله ای ندارد و حتی پیش از موعد چک پول می دهیم.

به بعضی بازیکنان ملوان دلار دادند

شهدادنژاد با بیان اینکه بازیکنان ملوان قصد دارند به فدراسیون فوتبال مراجعه نمایند، گفت: اگر امروز (شنبه) وضعیت ما تعیین نشود، مدیران باشگاه قرارداد داخلی ما را ثبت ننمایند و برگه ای از آن به فدراسیون فوتبال ارسال نشود، به همراه سایر بازیکنان به فدراسیون فوتبال می رویم و شرایط خود را پیگیری می کنیم. مدیران باشگاه ملوان به بعضی بچه ها دلار دادند و می گفتند ما با دلار کار می کنیم و ریال نداریم. به بعضی هم تنها وعده دادند که پول تان را می دهیم و به من هم چک دادند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2294

به "اظهارات دروازه بان ملوان از ثبت قرارداد غیرواقعی، پرداخت دلار به بعضی بازیکنان و چک سرقتی که به او داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات دروازه بان ملوان از ثبت قرارداد غیرواقعی، پرداخت دلار به بعضی بازیکنان و چک سرقتی که به او داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید