بارندگی 136.2 میلیمتری در کاشان، عبور از بارشهای نرمال سال زراعی

به گزارش نوای پرنده پارسی، عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه تا سرانجام روز سه شنبه شاهد رگبارهای پراکنده در کاشان خواهیم بود، گفت: با وجود آنکه شش ماه تا سرانجام سال زراعی جاری فرصت باقی است اما با توجه به بارندگی های اخیر از میزان بارندگی نرمال سال زراعی که 133.9 است عبور کردیم و میزان بارش ها به 136.2 میلیمتر رسید.

بارندگی 136.2 میلیمتری در کاشان، عبور از بارشهای نرمال سال زراعی

وی با بیان اینکه بدین ترتیب کاشان در امسال از خشکسالی به ترسالی تغییر وضعیت داده است، اضافه نمود: با این بارندگی ها از میزان بارش های نرمال بلند مدت که 95 میلی متر بوده است نیز عبور کردیم، سال گذشته میزان بارندگی ها تا این زمان 30.7 میلی متر بوده است که این مهم از عوامل تغییر اقلیم است و بر همین اساس نباید گمان برد که اگر بارندگی در امسال خوب بود سال آینده نیز بدین صورت بارندگی داریم.

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به وجود رطوبت در منطقه ابراز داشت: با صاف شدن هوا احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد و بر همین اساس ضروری است مردم از اتراق در کنار رودخانه ها و جهت آبراهه ها خودداری کرد و آخرین وضعیت را از سایت هواشناسی پیگیری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، طی چند روز اخیر بارش باران در منطقه کاشان موجب آب گرفتگی و راه افتادن آبراهه و سیلاب شده است که بدین واسطه طی تمامی نیروهای خدماتی، نظامی و انتظامی به حالت آماده باش درآمده بودند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1058

به "بارندگی 136.2 میلیمتری در کاشان، عبور از بارشهای نرمال سال زراعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارندگی 136.2 میلیمتری در کاشان، عبور از بارشهای نرمال سال زراعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید