بازیگر ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت معین شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، بر اساس خبری که وب سایت هالیوود ریپورتر منتشر نموده است، اولین بازیگر از جدید ترین فیلم مورتال کامبت انتخاب شده است. جو تسلیم (Joe Taslim) که برای نقش آفرینی در فیلم های اکشنی همچون The Raid شهرت زیادی به دست آورده، قرار است نقش شخصیت ساب زیرو را در فیلم مورتال کمبت بازی کند.

بازیگر ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت معین شد

جو تسلیم در فیلم سینمایی The Raid نقش گروهبان جاکا را بازی می کرد، همچنین او در سینمای هالیوود نیز تجربه حضور در دو فیلم بزرگ Star Trek: Beyond و Fast & Furious 6 را دارد. این هنر پیشه اندونزیایی اواخر سال جاری برای فیلمبرداری جدیدترین فیلم سینمایی مورتال کامبت به استرالیا می رود.

شرکت برادران وارنرز به عنوان صاحب امتیاز سری مورتال کامبت در دهه اخیر سعی نموده است که بازسازی مناسبی از فیلم های مورتال کمبت فراوری کند، به همین سبب در ابتدا قرار بود Kevin Tancharoen کارگردان فیلم مورتال کامبت: لگسی روی فیلم جدید کار کند که البته این پروژه در سال 2013 کنسل شد و در آخر در سال 2015 استودیوی New Line (یکی از استودیو های سینمایی شرکت برادران وارنر) وظیفه تهیه کنندگی این بازسازی را به جیمز وان (کارگردان فیلم اره) محول کرد. همچنین اکثر فیلم نامه این بازسازی توسط گرگ روسو (Greg Russo) نوشته شده است.

در دهه نود میلادی دو فیلم سینمایی از فرانچایز مورتال کامبت منتشر شدند و موفقی نسبی ای را به دست آوردند، جدید ترین فیلم سینمایی از این دنیای خون آلود قرار است در تاریخ 5 مارس 2021 عرضه گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1619

به "بازیگر ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید