ترامپ: بازداشت بنن ربطی به دولت من ندارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس جمهور آمریکا نسبت به بازداشت مشاور سابقش واکنش نشان داد.

ترامپ: بازداشت بنن ربطی به دولت من ندارد

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به بازداشت استیو بنن، مشاور سابقش گفت: من احساس بسیار بدی دارم. من مدت زیادی است که با او سرو کار نداشتم و این را بیشتر افرادی که در این اتاق حضور دارند ، می دانند.

ترامپ با نارحت کننده دانستن بازداشت بنن، اضافه نمود: بنن در کارزار انتخاباتی من حضور داشت و برای گلدمن ساکس و بسیاری از شرکت ها کار کرد، اما مدت کوتاهی هم در دولت بود. من مدت ها است که با او سر و کار نداشته ام.

رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود: من وقتی که این مطلب را درباره او خواندم ، (شیوه نگارش) آن را دوست نداشتم. من گفتم این به دولت مربوط نمی گردد بلکه به یک شخص مربوط می گردد. این به نظر من مثل یک نمایش است.

لازم به ذکر است روز گذشته استیو بنن، دستیار ارشد دونالد ترامپ به اتهام کلاهبرداری صدها هزار دلاری در جریان ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک دستگیر شد.

بر اساس آنچه دادستان های آمریکایی اعلام نموده اند در پی دریافت یاری های مردمی برای ساخت مرز آمریکا و مکزیک، اقدامات خلاف قانون اتفاق افتاده است.

استیو بنن بیش از یک میلیون دلار از نهاد مردمی ما دیوار را می سازیم دریافت نموده است. به گفته دادستان منهتن، وی صد ها هزار دلار را صرف هزینه های شخصی نموده است.

بریان کلفیج، آندریو بودالاتو و تیموتی شی از جمله افراد دیگری بوده اند که در جریان پرونده اخیر بازداشت شده اند. نهاد ما دیوار را می سازیم مجموعا توانسته 25 میلیون دلار برای ساخت دیوار جمع آوری کند. کیفر خواست علیه بنن در دادگاه فدرال منهتن تشکیل شده است.

ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک از جمله مهمترین شعارهای انتخاباتی دونالد ترامپ بود. رویکرد منفی ترامپ در برابر پناهجویان از همان ابتدا معین بود. وی در شعارهای انتخاباتی خود بارها اعلام نموده بود پناهجویان مکزیکی شمار زیادی از فرصت های شغلی را برای شهروندان آمریکایی از بین برده اند.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4987

به "ترامپ: بازداشت بنن ربطی به دولت من ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بازداشت بنن ربطی به دولت من ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید