تعلیم هوش مصنوعی در مایکروسافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، براساس اطلاعات جدید، مایکروسافت تصمیم دارد تا سال 2022 بیش از 15 هزار نیروی خود را تحت تعلیم هوش مصنوعی قرار دهد.

تعلیم هوش مصنوعی در مایکروسافت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از businessnewsdaily، براساس اطلاعات جدید، مایکروسافت تصمیم دارد تا سال 2022 بیش از 15 هزار نیروی خود را تحت تعلیم هوش مصنوعی قرار دهد.

مایکروسافت اعلام نموده به منظور گسترش زیرساخت های مورد نظر خود به توسعه و تمرکز روی فناوری های نوین همچون یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، دیتا ساینس و فضای ابری (cloud) می پردازد.

به همین منظور مایکروسافت تصمیم دارد تا سال 2022 مدارک تحصیلی جدیدی که مرتبط با یادگیری هوش مصنوعی و ارتقاء مهارت های کارمندان این شرکت است را ایجاد کند.

تحلیلگران فعال در حوزه فناوری و اطلاعات پیش بینی نموده اند که هوش مصنوعی در آینده ای نزدیک اکثر مشاغل در دنیا را از ان خود خواهد نمود و بسیاری از شرکت ها باید به سمت این تکنولوژی نوین روی بیاورند.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1319

به "تعلیم هوش مصنوعی در مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیم هوش مصنوعی در مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید