تکلیف شرکت پخش فرآورده های نفتی به تامین سوخت استاندارد کارخانه های سیمان

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اهمیت و حساسیت تامین سوخت کارخانجات سیمان، بر تامین سوخت استاندارد این کارخانجات تاکید نمود.

تکلیف شرکت پخش فرآورده های نفتی به تامین سوخت استاندارد کارخانه های سیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه تخصصی کاهش آلودگی هوا با اشاره به برطرف مشکل عدم تامین سوخت کارخانه های فراورینماینده سیمان در استان تهران گفت: تمام سعی و کوشش استانداری تهران این بود که در عین حال که اقدام به تامین برق می نماید نسبت به تامین گاز و برق کارخانه های فراوری سیمان استان نیز اقدام کنیم.

وی ادامه داد: سوخت مازوت غیر استاندارد است و شرکت پخش فرآوردهای نفتی مکلف است تا سوخت مناسب را به کارخانه های فراوری سیمان تحویل دهد، البته کارخانه های سیمان نیز باید با دقت اقدام به ذخیره سازی سوخت مناسب نمایند.

استاندار تهران با بیان اینکه نمایندگان محیط زیست استان باید با نظارت دقیق مانع از استفاده سوخت مازوت که یکی از منابع آلاینده هوای تهران است شوند توضیح داد: تمام هنر ما این بود که در زمستان قطعی برق نداشته باشیم و اگر در مناطقی از استان با قطعی روبرو بودیم نیروگاه ها و کارخانه ها از سوخت یورو 4 و استاندارد استفاده می کردند.

محسنی سپس گفت: در حال حاضر احتیاجمند افزایش فراوریات سیمان که موتور محرک پروژه های عمرانی استان تهران است می باشیم تا توقف یک ماه در پروژه های عمرانی را جبران کنیم.

وی همچنین اعلام نمود: کیفیت سوخت مازوت غیراستاندارد است و البته مسائل صاحبان صنایع سیمان را در مراجع بالاتر پیگیری می کنیم، در این راستا مقرر شد حداقل یک ماه تا فرا رسیدن زمستان، وزارت نیرو و شرکت گاز نسبت به تامین و برآورد سوخت و انرژی مورد احتیاج واحدهای فراوری سیمان استان تهران اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6236

به "تکلیف شرکت پخش فرآورده های نفتی به تامین سوخت استاندارد کارخانه های سیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف شرکت پخش فرآورده های نفتی به تامین سوخت استاندارد کارخانه های سیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید