جدیدی: هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم، شورای شهر هم که بودم بچه ها را تمرین می دادم

به گزارش نوای پرنده پارسی، نامزد احراز ریاست فدراسیون کشتی گفت: هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم، همه می دانند که یک باشگاه کشتی دارم و نزدیک به 15 سال است که آنجا تمرین کشتی می دهم.

جدیدی: هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم، شورای شهر هم که بودم بچه ها را تمرین می دادم

عباس جدیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه آیا تا امروز دیداری با اعضای مجمع کشتی در مورد ارائه برنامه هایش داشته است، گفت: اعضای مجمع نور چشم ما هستند و شأن شان خیلی بالاست. آنها باید به ما وقت بدهند. من درخواست ملاقات نموده ام حالا منتظریم به ما وقت بدهند که یا در استان آنها خدمت شان برسیم و یا اینکه در تهران با آنها دیدار کنیم.

وی در مورد رقبای انتخاباتی اش توضیح داد: همه آنها عزیزان دل ما هستند و باانگیزه و بابرنامه وارد عرصه انتخابات شده اند. امیدوارم قدم هایی که این عزیزان برای کشتی برمی دارند سازنده و به نفع کشتی باشد. من هم در کنار آنها امیدوار هستم که اندوخته ای برای عرضه کردن به کشتی داشته باشم و درنهایت تصمیم نهایی با اعضای مجمع کشتی است. امیدوارم آنها بابصیرت به بهترین برنامه و باانگیزه ترین فرد و همچنین صداقت رای بدهند. این سه فاکتور خیلی اهمیت دارد. هر رای آنها روی چشم ما جا دارد و با کمال میل خواهیم پذیرفت. البته بعد از انتخابات باید همه کاندیداها در کنار آن فردی که رای اعتماد گرفته قرار بگیرند.

جدیدی در پاسخ به این سوال که اگر در انتخابات پیش رو رای نیاورد با رئیس بعدی همکاری خواهد نمود؟ گفت: اگر قبلا هم دعوت می کردند یاری می کردم، حالا هم اگر تمایل داشته باشند یاری شان خواهم کرد. کشتی متعلق به فرد خاصی نیست، ملک شخصی کسی هم نیست، کشتی متعلق به مردم است. مردم روی این رشته تعصب دارند و اعضای مجمع هم باید به کسی رای بدهند که خواسته مردم باشد.

قهرمان سابق سنگین وزن دنیا در مورد اینکه آیا امکان بازگشت او به بخش فنی کشتی وجود دارد، گفت: من قبلا هم سرمربی تیم ملی در جام دنیای بود. هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم. همه می دانند که یک باشگاه کشتی دارم و نزدیک به 15 سال است که آنجا تمرین کشتی می دهم. در شورای شهر هم که بودم بعدازظهرها بچه ها را در باشگاه خودم تمرین می دادم. افتخار می کنم که معلم ورزش هستم چون معلمی شغل انبیاست. هر چیزی که در توانم باشد به کشتی گیران آموزش می دهم چون زکات علم، یاد دادن آن است و باید دینم را به کشتی ادا کنم. من رابطه تنگاتنگی با اکثر ملی پوشان مان داشتم و خیلی اوقات در مورد مسابقات و نحوه تمرین و وزن کم کردن شان با هم صحبت می کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1211

به "جدیدی: هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم، شورای شهر هم که بودم بچه ها را تمرین می دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدی: هیچ وقت از کشتی فاصله نگرفتم، شورای شهر هم که بودم بچه ها را تمرین می دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید