خبرنگاران مردم در ورودی جاده کرج - چالوس توقف نکنند

به گزارش نوای پرنده پارسی، کرج- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره یه مسدود شدن ورودی جاده کرج - چالوس در محدوده میدان های حافظ و امیرکبیر کرج گفت: مردم و رانندگان در این محدوده توقف نکنند.

خبرنگاران مردم در ورودی جاده کرج - چالوس توقف نکنند

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی با اشاره به شرایط استان البرز که شریان ارتباطی پایتخت و چند استان کشور است اضافه کرد: شرایط اعمال شده محدودیت برای تردد به استان را با مشکل روبرو نموده و نیازمند ورود جدی مسوولان اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم هستیم.

وی ضمن درخواست از رسانه ها برای دعوت مردم به حضور نداشتن در اماکن عمومی و کاستن از ترددها خاطر نشان کرد: از هم استانی ها می خواهیم که برای حفظ سلامت خود و خانواده از تردد به مکان های شلوغ و پرتجمع و حضور درمراکز خرید خودداری نمایند و تا جایی که ممکن است در زمان حاضر از رستوران هاو مراکز تفریحی استفاده ننمایند.

مددی با اشاره به اینکه در صورت گسترش این بیماری، خدمات دهی به هم استانی ها می تواند به سختی ممکن باشد، توضیح داد:بهترین راه چاره اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط مسوولان پزشکی استان است.

مددی متذکر شد: به تازگی تمام مراکز قضایی و انتظامی به فعالیت خود ادامه می دهند اما از مردم می خواهیم که با توجه به شرایط کنونی مراجعه خود را به این مراکز را حتی المقدور به زمان دیگری موکول نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستور قضایی برای تشدید نظارت بر فعالیت صنوف فراوری و عرضه مواد غذایی و بهداشتی صادر شده خاطر نشان کرد: کمبودی در استان در زمینه مواد غذایی و بهداشتی نداریم و اگر نارسایی مشاهده می گردد مربوط به سیستم توزیع است که در حال پیگیری آن از طرف مراکز ذیربط هستیم،.

مددی گفت: در آینده نزدیک و با همت مسوولان غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان، این مسائل نیز مرتفع می گردد.

جاده کرج-چالوس از روز آدینه شانزدهم اسفند با هدف پیشگیری از ویروس کرونا بسته شده است.

نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران قراردارد.

بیماری کرونا تا به امروز 180 نفر را در البرز مبتلا نموده و 12 نفر براثر این بیماری جان باختند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3939

به "خبرنگاران مردم در ورودی جاده کرج - چالوس توقف نکنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران مردم در ورودی جاده کرج - چالوس توقف نکنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم در ورودی جاده کرج - چالوس توقف نکنند"

1 دیدگاه

امیر مسعود 5 مرداد 1399

راست میگن دیگه ازدحامتون برای چیشه حتی جاده موقعی که به شهر چالوس میرسه هم ازدحامه ملت میخوان از کنار جاده ویلا رزرو کنن کنار جاده مگه جای اجاره ویلا چالوس هست آخه این همه روش انلاین از یکی از اون بگیرید.. برای راهنمایی بیشتر یک مقاله نوشتم در صورت تمایل مطالعه بفرمایید
https://blog.shab.ir/%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%86%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%b3/

پاسخ به امیر مسعود
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید