راه اندازی پرواز کیش از فرودگاه پیغام، افزایش پروازها در دستور کار

به گزارش نوای پرنده پارسی، نادر ثناگو مطلق در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش ایر اولین پرواز خود از کرج به کیش را در روز سه شنبه بیست و پنجم دی ماه جاری با یک فروند هواپیمای فوکر 100 انجام خواهد داد.

راه اندازی پرواز کیش از فرودگاه پیغام، افزایش پروازها در دستور کار

وی اضافه کرد: این پرواز ازاین پس روزهای جمعه و سه شنبه به صورت منظم در این مسیر تردد خواهد نمود و مردم شریف استان البرز می توانند از این پرواز برای سفر به جزیره زیبای کیش بهره مند شوند.

سرپرست فرودگاه بین المللی پیغام ضمن اشاره به تقاضای زیاد برای دایر شدن این پرواز، گفت: با عنایت به فصل سرما و کاهش مسافرت به مقاصد سردسیر، میزان تقاضای سفر به مناطق گرمسیر افزایش چشمگیری داشته و پیش بینی می گردد استقبال خوبی از سوی مردم برای پروازهای این مسیر وجود داشته باشد.

ثناگومطلق اعلام کرد: در کوشش هستیم تا با افزایش پروازهای در مسیر مشهد و کیش و با ایجاد مسیرهای پروازی جدید خدمات مطلوب تری را به مردم استان البرز ارائه کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 688

به "راه اندازی پرواز کیش از فرودگاه پیغام، افزایش پروازها در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پرواز کیش از فرودگاه پیغام، افزایش پروازها در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید