روش های افزایش بازدید سایت

به گزارش نوای پرنده پارسی، گام مهم و اساسی برای موفقیت صاحبان یک کسب و کار اینترنتی، بالا بردن ترافیک و افزایش بازدید سایت است. سرمایه یک سایت، از تعداد افرادی ایجاد می گردد که پس از جستجوی کالا یا خدمت مورد نظر خود، وارد یک سایت می گردند و در فرایند جستجو در آن سایت، به یک مشتری تبدیل می شوند. بنابراین برای یک دارنده سایت اینترنتی که از آن طریق به کسب درآمد می پردازد، تمرکز بیشتر بر روی روش های افزایش بازدید سایت و بالا بردن ورودی گوگل در درجه اولویت بالایی قرار گرفته است. بر این اساس در این محوا به منظور آگاهی از روش هایی که به صورت اصولی و همه جانبه موجب دستیابی به رتبه برتر گوگل و افزایش بازدید سایت می گردد، به آنالیز بعضی نکات مهم خواهیم پرداخت.

روش های افزایش بازدید سایت

سئو چیست؟

بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو یا سئو، به فرایندی گفته می شود که می تواند به بالا بردن بازدهی سایت به وسیله افزایش بازدید سایت یاری کند و مخاطبان بیشتری را به کسب و کار اینترنتی شما جذب نماید. به کلیه روش هایی که باعث ارتقاء یک سایت می شود و بازدید بیشتری را از سمت موتورهای جستجو دریافت می نماید، سئو گفته می شود. برای بهینه سازی یک سایت باید جنبه های مختلفی را باید مورد آنالیز قرار داد تا بتوان ساختار سایت را برای نمایش در موتورهای جستجو قابل فهم و خوشایند کرد. در ادامه به بعضی از جنبه های بهینه سازی سایت برای موتور جستجو خواهیم پرداخت.

بالا بردن ورودی گوگل به چه معنا است؟

امروزه کاربران اینترنتی برای رفع احتیاجهای خود ابتدا در گوگل به جستجو می پردازند و در این فرایند جستجو، وبسایتی که در رفع احتیاجهای مخاطب محتوای جذاب تر و کامل تری فراوری کرده باشد، پیروز به دریافت بازدید بیشتر به وسیله ورودی گوگل خواهد شد. کیفیت مناسب طراحی سایت، به روزرسانی کردن مطالب سایت بر اساس احتیاج مخاطب، برقراری ارتباط بین مطالب درج شده در سایت با موضوع سایت و... از جمله مواردی هستند که یک سایت را در محدوده استانداردهای گوگل قرار می دهد و احتمال افزایش بازدید به وسیله ورودی گوگل را بالا خواهد برد.

افزایش بازدید سایت به وسیله ایجاد بک لینک

بک لینک به معنای لینک هایی است که از یک سایت دیگر به سایت شما وارد می شود. هر بک لینک باعث ارسال سیگنال هایی به گوگل می شود و ارزش سایت شما را در همان کلمات کلیدی که روی آن ها لینک شده است، بالا می برد. هر بک لینکی که به سایت شما زده می شود می تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما روانه کند و بالا رفتن ترافیک سایت، به منزله افزایش بازدید سایت و افزوده شدن به تعداد مشتریان بالقوه محصولات و خدمات شما خواهد بود.

بهینه سازی بر اساس کلمات کلیدی

کلیه کاربران اینترنتی برای دریافت اطلاعات مورد احتیاج خود در هر زمینه ای، اقدام به نوشتن کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود در گوگل می نمایند. بنابراین اولین قدم برای بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی این است که شما بدانید چه کلمات و عباراتی می توانند شما را در نتایج اولیه گوگل نمایش دهند. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی متعددی برای تعیین کلمات کلیدی پربازده در دسترس فراورینمایندگان محتوا واقع شده است که با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را در رده های اول موتور جستجو ببینید و به تبع آن با افزایش بازدید سایت روبرو خواهید شد. از سویی دیگر، استفاده از کلمات کلیدی طولانی و خاص، شانس شما را در رجحان یافتن نسبت به رقبا و بالا رفتن رتبه سایت افزایش می دهند.

استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین اقداماتی که در زمینه افزایش بازدید سایت می توانید انجام دهید، استفاده از ظرفیت پربازده شبکه های اجتماعی و هدف قرار دادن مخاطبان این پلتفرم های پر بازدید است. انتشار محتوای مناسب و ایجاد یک تعامل دوطرفه با مخاطبینی که در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، فیسبوک و... حضور دارند، می تواند زمینه اعتمادسازی با مخاطب را ایجاد کرده و شما می توانید با قرار دادن لینک سایت خود در این پلتفرم های ارتباطی، به افزایش بازدید سایت خود یاری کنید.

فراوری محتوای استاندارد و مفید

کاربران اینترنتی به دنبال محتوایی هستند که احتیاجی از آن ها را به طور کامل رفع نماید. از این رو به محتوای کوتاه و مختصر راضی نمی شوند. محتوای تکراری، کپی شده و بدون هیچگونه خلاقیت در نوشتار، از نظر مخاطب و همچنین از نظر موتورهای جستجو، بی ارزش تلقی می شود. گذشته از این نوشتن یک تیتر جذاب حاوی کلمات کلیدی که در نگاه اول مخاطب را راغب به مطالعه ادامه محتوا کند، نکته مهم دیگری است که در اصول محتوانویسی باید به آن توجه نمود. محتوای فراوری شده باید با کیفیت و مفید باشد و بتواند پیروز میدان بازاریابی محتوایی شود. این نوع محتوا قادر به رفع احتیاج مخاطب از جنبه های مختلف است و او را ترغیب به بازدید مجدد از سایت و افزایش بازدید در مراجعات آینده او می نماید.

خرید بازدید و افزایش بازدید سایت

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت و بالا بردن ترافیک ورودی سایت از گوگل، خرید بازدید از سیستم های ارائه دهنده بازدیدنماینده واقعی است. سایت کلیک بوم با هدف بهبود رتبه سایت شما در موتور جستجوی گوگل، با بالا بردن میزان بازدید سایت، اقدام به ارائه بسته های مختلف خرید بازدید می نماید. سرویس های بازدید گوگل با استفاده از بازدیدنماینده های واقعی با آی پی های تعیین از نقاط مختلف کشور، توسط وبسایت کلیک بوم قابل تهیه بوده و از این طریق می توان بازدید سایت را با بازدیدنماینده های واقعی افزایش داد.

جمع بندی و نتیجه گیری

کیفیت بالای یک وبسایت زمانی می تواند منجر به درآمدزایی شود که بازدید بالایی داشته باشد. هر تلاشی که برای درج یک محتوای با ارزش در سایت صورت می گیرد باید به گونه ای باشد که جذب مخاطب بیشتری را به دنبال داشته باشد. یکی از دلایل عمده شکست وبسایت هایی که به تازگی راه اندازی می شوند، عدم پیروزیت در بالا بردن میزان بازدید سایت و دیده شدن محصولات و خدماتشان است. از این رو کسب اطلاعات لازم در زمینه روش های افزایش بازدید سایت، یکی از احتیاجهای مهم صاحبان کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5733

به "روش های افزایش بازدید سایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های افزایش بازدید سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید