لذت فوتبال به نتایج غیرمنتظره است، طرفداران علیپور را تخریب نکنند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، علی پروین در حاشیه تساوی پرسپولیس برابرماشین سازی گفت: فوتبال زیبایی از دو تیم تماشا کردیم. هر دو تیم خوب بودند و کوشش زیادی از خود به خرج دادند.

لذت فوتبال به نتایج غیرمنتظره است، طرفداران علیپور را تخریب نکنند

وی اضافه نمود: پرسپولیس در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بود اما متاسفانه از آن روزهایی بود که توپ هایش به گل تبدیل نمی شد. البته بازیکنان ماشین سازی هم کوشش زیادی کردند و با دفاع خوبی که انجام دادند اجازه گلزنی به پرسپولیس را نداند.

وی گفت: فوتبال برد و باخت دارد و جذابیت آن به همین اتفاقات است. بنابراین طرفداران نباید ناراحت باشند زیرا هفته های زیادی از لیگ باقی مانده و پرسپولیس می تواند این تساوی را جبران کند.

پروین با انتقاد از طرفداران نسبت به توهین به علی علیپور گفت: یادمان باشد او در چند سال گذشته همواره برای پرسپولیس گلزنی نموده، نباید او را تخریب کنیم و باعث شویم تا روحیه او خراب گردد. طرفداران باید از او حمایت نموده تا شرایط روحی خوبی پیدا کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خاتمه اعلام نمود: مطمئنم پرسپولیس این بازی را به فراموشی خواهد سپرد و خود را آماده دیدارهای بعدی خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2940

به "لذت فوتبال به نتایج غیرمنتظره است، طرفداران علیپور را تخریب نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت فوتبال به نتایج غیرمنتظره است، طرفداران علیپور را تخریب نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید