ماشین سازی فوتبال زیبا و تماشاگر پسند بازی می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، عصر امروز پنج شنبه نشست خبری قبل از بازی سرمربی های دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان در هتل کایای تبریز برگزار گردید.

ماشین سازی فوتبال زیبا و تماشاگر پسند بازی می نماید

رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز در این نشست خبری با بیان اینکه تیمش باید در بازی فردا پیروز گردد، اضافه نمود: ما فردا محکوم به برد هستیم و باید نهایت کوشش خود را در میدان انجام دهیم چراکه بازی سختی در پیش است.

وی با بیان اینکه خوب فوتبال بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم، گفت: در بازی مقابل فولاد خوزستان تمامی آمار مثبت به تیم ماشین سازی تعلق داشت و در بازی مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم. نبود سرمربی در این بازی به دلیل محرومیت قطعا تاثیرگذار بود، هر چند ما کادر قوی داریم ولی از لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیرگذار است.

خطیبی با اشاره به اینکه ماشین سازی متکی به نفر نیست، ادامه داد: ما تیم حریف را بررسی کردیم و برای این بازی برنامه ریزی کردیم و امیدواریم که این بازی با برد همراه باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماشین سازی تیم جدیدی است، ادامه داد: با تیمی بازی داریم که یک مربی خوب و کادر فنی و بازیکنان خوب دارد و تیمی است که سخت می بازد و سخت گل می خورد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اضافه نمود: امیدوارم تمریناتی که داشتیم را در بازی پیاده کنیم. بازیکنانی که جدید می آیند زمان می برد تا هماهنگ شوند و آن ها باید فعل خواستن را صرف نمایند و امیدوارم در بازی های بعدی بتوانند به هماهنگی برسند.

لازم به ذکر است دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان فردا از ساعت 16 در استادیوم بنیان دیزل تبریز برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2863

به "ماشین سازی فوتبال زیبا و تماشاگر پسند بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی فوتبال زیبا و تماشاگر پسند بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید