میزبانی جام جهانی فوتسال، برداشت از پول های بلوکه گردیده

به گزارش نوای پرنده پارسی، تاج قصد دارد درباره امضای تفاهم نامه با اینفانتینو برای پرداخت برخی بدهی های ارزی فدراسیون ایران از طریق فیفا صحبت کند.

میزبانی جام جهانی فوتسال، برداشت از پول های بلوکه گردیده

به گزارش خبرنگاران ، مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال هفته آینده راهی سوئیس خواهد شد و احتمالاً روز دوشنبه (9 مهرماه) در جلسه کمیته مسابقات فیفا که تاج هم عضوی از این کمیته است، حضور پیدا می نماید.رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در این سفر دیداری هم با جیانی اینفاتینو، داشته باشد.تاج درباره ملاقاتش با رئیس فیفا شرح می دهد:کمیته مسابقات فیفا جلسه دارد و بنده هم عضو این کمیته هستم.طبق روال به این جلسات می رویم که 8 دستور جلسه دارد.در حاشیه این جلسه هم ملاقاتی با اینفانتینو انجام می دهم. یکی از محورهای جلسه ما میزبانی از جام جهانی 2020 فوتسال است که دوست داریم میزبان باشیم.رقبایی داریم، اما تمام شرایط مان هم برای میزبانی مناسب است.هتل مناسب، زمین مسابقه و... را داریم و به نوعی پایگاه فوتسال جهان هستیم و در رتبه سوم جهان قرار داریم و باید شرایط میزبانی را هم فراهم کنیم. همچنین بحث تفکیک کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فیفاست که این را در جلسه کمیته مسابقات پیگیری خواهیم کرد.

تاج با اشاره به موضوع مهم دیگری که در جلسه با اینفانتینو پیگیری خواهد نمود، گفت:موضوع دیگردر خصوص پول های بلوکه گردیده ای است که در فیفا داریم اما نمی توانیم آنها را دریافت کنیم. می خواهیم تفاهمنامه ای در این خصوص داشته باشیم تا برخی مصارف مان مانند دستمزد کادر یا پول بازی های دوستانه را از پول هایمان در فیفا پرداخت کنیم.

لازم به ذکر است با توجه به تحریم های اعمال گردیده علیه ایران فدراسیون فوتبال برای واریز و برداشت پول دچار مسائل عدیده گردیده، قرار است در این خصوص نیز مذاکراتی با رئیس فیفا صورت بگیرد.به همین خاطر تاج قصد دارد درباره امضای تفاهم نامه با اینفانتینو برای پرداخت برخی بدهی های ارزی فدراسیون ایران از طریق فیفا صحبت کند.به عنوان مثال هزینه حضور بولیوی در ایران 120 هزار دلار می گردد که در صورت تفاهم، این مبلغ را فیفا از منابع مالی فوتبال ایران پرداخت خواهد نمود.

3-270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 277

به "میزبانی جام جهانی فوتسال، برداشت از پول های بلوکه گردیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی جام جهانی فوتسال، برداشت از پول های بلوکه گردیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید