نکیسا: کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس را فینالیست کردند، نه ساختار مدیریتی، وزارت ورزش و فدراسیون ماهی گیری یاد بدهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام باشگاه های ما مسائل اقتصادی دارند و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید فکری به حال شرایط مدیریتی باشگاه ها بکنند.

نکیسا: کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس را فینالیست کردند، نه ساختار مدیریتی، وزارت ورزش و فدراسیون ماهی گیری یاد بدهند

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و مسائل اقتصادی این تیم گفت: حضور ابراهیم شکوری که تحصیلات آکادمیک دارد را باید به فال نیک بگیریم. این نشان می دهد که فوتبال کشور به لحاظ مدیریتی به این نتیجه رسیده است که باید از افراد فوتبالی استفاده کند و دوستان دیگر بهتر است اجازه دهند که فوتبالی ها بیشتر به فضای مدیریتی ورود نمایند و مدیران وارداتی نداشته باشیم. سمیعی هم سال ها در فضای ورزش کار نموده و به هر حال جوان است و وقتی یک آدم فوتبالی را کنار خودش می گذارد، حتما تفکرات فوتبالی دارد.

وی اضافه کرد: مدیران جدید باشگاه پرسپولیس پنج هدف برای خودشان ترسیم نموده اند که به نظرم هدف های بزرگی هستند. در خصوص مسائل اقتصادی هم تمام باشگاه های ما همین مشکل را دارند. به نظرم وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال ما باید ماهی گیری را به مدیران یاد بدهند، نه اینکه به آن ها ماهی بدهند.

باشگاه پرسپولیس فینالیست آسیاست اما همچنان مسائل اقتصادی دارد و اکنون برای جذب بازیکن جدید نیز با مشکل روبرو شده است. بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع توضیح داد: الان موضوعی که باعث فینالیست شدن پرسپولیس شده است، مدیریت و ساختار درست فوتبال نیست، بلکه یک مربی کاربلد و فوتبالی به علاوه بازیکنان باکیفیت، توانمند و کشور دوست دلیل فینالیست شدن پرسپولیس بودند. شما ببینید چند بازیکن پرسپولیس با مصدومیت و آمپول در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردند. آن ها باعث شدند پرسپولیس فینالیست گردد نه ساختار درست مدیریتی. اگر ما ساختار درست داشته باشیم تمام تیم های مان هر سال فینالیست آسیا خواهند شد. ما هنوز به ساختار درست و با ثباتی در زمینه مدیریت نرسیده ایم. این استعداد بازیکنان ماست که ما را به فینال رسانده است. طاهری، گرشاسبی، عرب، انصاری فرد و رسول پناه، شما ببینید چند مدیر در دو، سه سال تغییر کردند. این نشان می دهد ساختار مدیریتی ما اشتباه است و بازیکنان پرسپولیس توانستند جسورانه و به عشق طرفداران رشادت به خرج دهند و به فینال برسند. الان هم من از همه بازیکنان سپاسگزارم و خوشحالم که انقدر بازیکنان با غیرتی داریم که توانمندی های شان باعث پوشش بسیاری از ضعف های و ساختارهای اشتباه ما می گردد.

نکیسا در ادامه شرح داد: شما نگاه کنید دو باشگاه ما که وابسته به وزارت ورزش هستند در دو سال گذشته چند مدیر عوض نموده اند. ما نمی گوییم کسی مشکل دارد یا به دنبال زدن کسی نیستیم اما باید به دنبال این باشیم که ساختارمان را درست کنیم. من می گویم چرا یک کمیته آسیب شناسی تشکیل نمی گردد تا این مسائل رفع گردد؟

وی در خصوص بحث فنی و اینکه تیم پرسپولیس احتیاج به جذب مدافع و مهاجم دارد گفت: من درون تیم نیستم اما شرایط فنی تیم را همه می بینند. پرسپولیس الان بودجه ای می خواهد تا به آرامش نسبی برسد و بتواند بازیکن جدید جذب کند و پول طلبکاران را بدهد. در پرسپولیس فقط مدیر غیر فوتبالی بوده و همینطور بدهی های از یک مدیر به مدیر بعدی رسیده و بدهی های باشگاه تساعدی بالا رفته است. وقتی یک مدیر فوتبالی با بازیکن قرارداد بندد، بازیکن به خودش اجازه نمی دهد رقم آنچنانی بگوید، چون می داند خود مدیر یک عمر در زمین فوتبال استخوان خُرد نموده است. مگر اینکه سیاستی پشت این ماجرا باشد که من بعید می دانم اینطور باشد. تمام این ها انتخابات اشتباه و احساسی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در انتها یادآور شد: فوتبال آدم های تحصیل نموده زیادی مثل میرشاد ماجدی، سعید دقیقی، سپهر حیدری، رحمان رضایی و خیلی های دیگر را دارد. این افراد همه تحصیل نموده هستند. خود من شش کتاب و 10 مقاله نوشته ام، من باید در خانه بنشینم و کسانی دیگر کار نمایند؟ شکوری، دقیقی، ماجدی و کسانی دیگر که تحصیل نموده هستند باید کار نمایند. مگر در فوتبال قحط الرجال است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5602

به "نکیسا: کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس را فینالیست کردند، نه ساختار مدیریتی، وزارت ورزش و فدراسیون ماهی گیری یاد بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس را فینالیست کردند، نه ساختار مدیریتی، وزارت ورزش و فدراسیون ماهی گیری یاد بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید