واکسن کواکسین 93 درصد در برابر کرونای شدید محافظت می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، آزمایشات مرحله سوم واکسن ساخته شده به وسیله شرکت هندی بهارات بیوتک نشان داد، واکسن توسعه داده به وسیله این شرکت 93.4 درصد در برابر بیماری شدید کووید 19 موثر است.

واکسن کواکسین 93 درصد در برابر کرونای شدید محافظت می نماید

به گزارش خبرنگاران، آزمایشات مرحله سوم واکسن ساخته شده به وسیله شرکت هندی بهارات بیوتک Bharat Biotech نشان داد، واکسن توسعه داده به وسیله این شرکت با نام کواکسین 93.4 درصد در برابر بیماری شدید کووید 19 موثر است.

این شرکت اعلام نمود، یافته های به دست آمده می تواند استقبال مردم از کوواکسین را افزایش دهد؛ داده های منتشرشده بوسیله این شرکت نشان بعلاوه می دهد کواکسین باعث حفاظت 62.5 درصدی در برابر گونه دلتا کرونا می گردد که برای اولین بار در هند شناسایی شد و منجر به افزایش عفونت در ماه های آوریل و مه و بالاترین اندازه مرگ و میر روزانه در دنیا شد.

شرکت بهارات بیوتک یادآور شده، واکسن این شرکت به طور کلی 77.8 درصد در برابر کرونا علامت دار ایمنی ایجاد می نماید و تصمیم دارد ماهانه 223 میلیون دز از این واکسن را فراوری کند.

شرکت اکوژن (Ocugen) که برای ساخت واکسن کواکسین برای بازار آمریکا با بهارات بیوتک همکاری می نماید پس از انتشار داده های فاز سوم آزمایش بالینی این واکسن آماده درخواست مجوز برای آن در آمریکا می گردد.

هند با ابتلای بیش از سی میلیون و 450 هزار نفر به ویروس کرونا دومین کشور آسیب دیده از همه گیری پس از آمریکا است. تعداد افراد جان باخته در این کشور هم از مرز 400 هزار نفر عبور نموده است.

منبع: فارس

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7275

به "واکسن کواکسین 93 درصد در برابر کرونای شدید محافظت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کواکسین 93 درصد در برابر کرونای شدید محافظت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید