یحیی از 3 پرسپولیسی هدیه می خواهد ، قبل از دربی همه چیز عوض می گردد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، رقیب استقلال در کادرفنی خود سه پرسپولیسی سابق را دارد و این مربیان در هفته پیش رو در استادیوم آزادی به مصاف آبی ها خواهند رفت.

یحیی از 3 پرسپولیسی هدیه می خواهد ، قبل از دربی همه چیز عوض می گردد؟

به گزارش خبرنگاران شکست هفته گذشته سپاهان سبب شد پرسپولیس و استقلال برای تصاحب صدر جدول امیدوارتر شوند و شرایط جدول اوج هیجان و استرس را در لیگ برتر جاری نموده است. حساسیت لیگ سبب شده برای سه مدعی جدی قهرمانی علاوه بر بازی های خودشان، مسابقه حریفان هم مهم گردد و امتیاز از دست دادن رقیبان مستقیم می تواند در مسیر قهرمانی بسیار تاثیرگذار باشد.

طرفدار تهران که در این فصل نتایج خوبی گرفته در نیم فصل اول شکست شوکه کننده ای را در آزادی به پرسپولیس تحمیل کرد و حالا شاگردان ساکت الهامی در همین استادیوم باید به مصاف استقلال بروند. طرفداران پرسپولیس امیدوارند این تیم تهرانی این بار استقلال را متوقف کند تا شرایط جدول پیش از دربی در صورت پیروزی مقابل مس کرمان به نفع شان گردد.

درحالی که طرفدار در کادرفنی و فهرست بازیکنان خود تعداد زیادی از اعضای سابق استقلال را دارد، اما سه عضور کادرفنی این تیم پیش تر قرمزپوش بوده اند.

رحیم پور، مربی بدنساز و داوود فنایی، مربی گلرها تا همین فصل پیش عضو پرسپولیس بودند و با این تیم چند افتخار مهم را کسب نموده اند. علاوه بر آنها امیرحسین فشنگچی، بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در این فصل به کادرفنی طرفدار اضافه شده است. باید دید طرفدار باانگیزه چه نتیجه ای مقابل آبی ها خواهد گرفت؛ بدیهی است شکست یا تساوی استقلال در این مسابقه به نفع پرسپولیس خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7791

به "یحیی از 3 پرسپولیسی هدیه می خواهد ، قبل از دربی همه چیز عوض می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی از 3 پرسپولیسی هدیه می خواهد ، قبل از دربی همه چیز عوض می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید