عزت اللهی: امیدوارم ایرانی ها هوادار ردینگ شوند

به گزارش نوای پرنده پارسی، زمانی که من به ردینگ آمدم همه آغاز به ارسال های پیغام های مثبتی در صفحه های اجتماعی این تیم کردند. از من درباره باشگاه و شرایط آن می پرسند. امیدوارم طرفدار تیم ردینگ شوند و بازی های ما را ببینند.

عزت اللهی: امیدوارم ایرانی ها هوادار ردینگ شوند

به گزارش خبرنگاران ،سعید عزت اللهی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، گفت:پیش از هر چیز می خواهم سلامی به طرفداران ردینگ بفرستم. خوشحالم که اینجا هستم و به تیم ردینگ پیوستم.از حضور در این تیم بسیار هیجان زده هستم.تمامی اعضای تیم ردینگ شامل کادر فنی و بازیکنان همانند خانواده ام هستند. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود و باعث خوشحالی طرفداران ردینگ شویم.

این بازیکن درباره انتقالش از روستوف روسیه به ردینگ شرح داد:این انتقالی عالی بود و کسانی که اینجا هستند مرا خوشحال می نمایند. پیش من می آیند و همانند یک خانواده واقعی خوشامد می گویند.مردم ایران عاشق فوتبال هستند و زمانی که من به ردینگ آمدم همه آغاز به ارسال های پیغام های مثبتی در صفحه های اجتماعی این تیم کردند.از من درباره باشگاه و شرایط آن می پرسند. امیدوارم طرفدار تیم ردینگ شوند و بازی های ما را ببینند.

وی درباره نخستین بازی خود با پیراهن ردینگ مقابل هال سیتی که با پیروزی 3 بر صفر ردینگ خاتمه یافت گفت:از حضورم در این بازی بسیار خوشحال بودم.واقعا از نخستین بازی ام برای تیم ردینگ هیجان زده شدم و خیلی خوب شد که به پیروزی رسیدیم. این بازی آغازی خوب برای من بود اما می خواهم این روند را من و ردینگ ادامه دهیم.

عزت اللهی درباره تفاوت لیگ برتر روسیه با چمپیونشیپ انگلیس نیز گفت:سرعت فوتبال چمپیونشیپ با لیگ برتر روسیه تفاوت بسیار زیادی دارد و در نخستین بازی ام این مسئله را به خوبی احساس کردم. این برای من خوب است زیرا بازیکن جوانی هستم و باید یاد بگیرم. بدین خاطر حضور در انگلیس برای من یک گام و چالش خوبی است.

ملی پوش ایرانی ردینگ درباره بازی بعدی تیمش برنتفورد گفت: این تیم در بازی های اخیر خوب کار نموده است. باید سخت کار کنیم و امیدوارم با کسب پیروزی باعث خوشحالی طرفداران مان شویم.به پیروزی احتیاج داریم تا به صعود در جدول رده بندی چمپیونشیپ ادامه دهیم.

3-270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 305

به "عزت اللهی: امیدوارم ایرانی ها هوادار ردینگ شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: امیدوارم ایرانی ها هوادار ردینگ شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید