توضیحات وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل بازرسی وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال حادثه آتش سوزی در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه قم، مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگاه یاد شده دارای مدیریت ایمنی و بهداشت سیستم کار بوده و در سه سال اخیر، 4 مورد بازرسی از این کارگاه توسط بازرسان کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اجرا شده است.

علی مظفری، شرح داد: حسب گزارش بازرسی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم، این آتش سوزی در شرکت مولدان صنایع شیمیایی که تولید کننده روغن Dop و فتالیک بوده و حدود 120 نفر نیروی کاری دارد، اتفاق افتاده است.

مظفری شرح داد: در جریان این حادثه، کارگر و پرسنلی از شرکت دچار مصدومیت نشده و فقط دو آتش نشان که دچار سوختگی شده بودند، به مراکز درمانی قم اعزام شدند.

وی شرح داد: ساختارهای ایمنی این شرکت، دارای مسئول ایمنی تأیید صلاحیت شده و مسئول بهداشت حرفه ای مستقل بوده است.

به گفته وی، این شرکت دارای واحد مدیریت HSE بوده و کمیته حفاظت فنی بهداشت کار موضوع آئین نامه کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار نیز در شرکت تشکیل می شده و به طور مرتب گزارش های ادواری خود را به اداره کار ارسال می کرده است.

مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: گزارش اولیه نشان می دهد این مجموعه، دارای مدیریت ایمنی، بهداشت سیستم کار و سیستم اعلام و اطفای حریق بوده، لیکن باید علت حادثه بررسی شود.

مظفری تاکید کرد: نتایج بررسی های بیشتر متعاقباً اعلام می شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6838

به "توضیحات وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید