مسائل سیل زدگان به روایت وزیر اقتصاد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، فرهاد دژپسند شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور معاون رئیس جمهور همراه است، اظهار کرد: گلایه های که مردم داشتند غالباً ناشی از عدم اطلاع رسانی درست از سوی مسئولان بوده است. بعضی نیز این گلایه ها قبول نموده اند.

مسائل سیل زدگان به روایت وزیر اقتصاد

وی با اشاره به اینکه تلفات سیل سال جاری نسبت به سال های گذشته کاهش محسوسی داشته است، گفت: مدیران شهرستانی اعم از دولتی و غیردولتی در این حوزه به خوبی کارکرده اند اما بعدازاین وقفه ای وجود داشت که باید حل گردد.

وزیر اقتصاد با اشاره به نگرانی هایی که در مورد امنیت تجهیزات وجود دارد، گفت: این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جدی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

دژپسند در بخش دیگری به مسئله پیشگیری اشاره نمود و گفت: پیشگیری از خسارت ناشی از سیل باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از خسارت ناشی از سیل باید ترویج گردد، گفت: گلستان استانی با ظرفیت بالایی کشاورزی است، اقتصاد این استان بر مبنای کشاورزی است.

وزیر اقتصاد در ادامه به اهمیت بیمه ها اشاره نمود و گفت: بحث بیمه باید در جامعه ترویج داده گردد.

دژپسند به استهمال بدهی های بانکی اشاره نمود و گفت: لازم است که در مورد تبدیل کشت اقداماتی انجام گردد همچنین بعضی از کشاورزان توان پرداخت به موقع تسهیلات را ندارند که باید برای استهمال بدهی ها چاره اندیشی گردد.

وی به بحث وام و ارائه تسهیلات به حوزه کشاورزی اشاره نمود و گفت: بسیاری برای گذر از این وضعیت به دنبال دریافت وام هستند که قطعاً در پرداخت اقساط با مشکل روبرو می شوند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1041

به "مسائل سیل زدگان به روایت وزیر اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل سیل زدگان به روایت وزیر اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید