پامپئو: برای صحبت کردن درباره پیشرفت مذاکرات با کره شمالی هنوز زود است

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر امور خارجه آمریکا بیان نمود هنوز برای اظهارنظر درباره پیشرفت مذاکرات هسته ای کشورش و کره شمالی خیلی زود است.

پامپئو: برای صحبت کردن درباره پیشرفت مذاکرات با کره شمالی هنوز زود است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در یک نشست خبری در آتن یونان اعلام نمود هنوز نمی توان درباره پیشرفت مذاکرات هسته ای کشورش و کره شمالی اظهار نظر کرد.

مایک پامپئو در نشست خبری مشترک با همتای یونانی خود در آتن، در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات هسته ای آمریکا و کره شمالی گفت: هنوز خیلی زود است که درباره پیشرفت مذاکرات با کره شمالی در استکهلم صحبت کنیم. من امیدوارم که پیشرفت هایی حاص گردد و امیدوارم که مقامات کره شمالی حسن نیت داشته باشند و به توافقات رهبرشان کیم جونگ اون با رئیس جمهور ترامپ عمل نمایند.

آمریکا و کره شمالی از امروز شنبه مذاکرات خود را در سطح کارشناسی در استکهلم پایتخت سوئد شروع نموده اند. به گفته ناظران سیاسی، هدف از برگزاری این مذاکرات این است که بن بست در مذاکرات شبه جزیره کره شکسته گردد.

در مذاکرات استکهلم همچنین قرار است زمینه دیدار چهارم بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی فراهم گردد.

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون از ژوئن 2018 تاکنون سه بار در سنگاپور، ویتنام و مرز مشترک کره شمالی و جنوبی دیدار نموده اند، اما مذاکرات دو طرف هنوز به نتیجه نرسیده و دیوار بی اعتمادی میان دو کشور هم چنان پابرجاست، به طوری که کره شمالی در ماههای اخیر چندین بار اقدام به آزمایش موشک های جدید نموده است.

.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2596

به "پامپئو: برای صحبت کردن درباره پیشرفت مذاکرات با کره شمالی هنوز زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو: برای صحبت کردن درباره پیشرفت مذاکرات با کره شمالی هنوز زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید